Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 4 december 2011

Bara sådär.....

Av vitamoblerochbarnbus - 4 december 2011 20:45

Godkväll i stugorna!


Middagen är avklarad och nu är det bara glöggmys :-)


Min fina make kom hem efter att ha varit och handlat och gick ner på knä

och sa

-Jag vet att det inte är det samma...men vill du gifta dig med mig....Igen???

Och fram sträckte han en fin "automat" ring ;-)

Och på detta gulliga sätt friade han faktiskt till mig för lite mer än fem år sedan!


Efter middagen så satt vi och kikade på barnen och kissen som busade en massa,

Linnéa försvann och helt plötsligt så hör vi bara hur hon kommer

springandes och gapade en massa.....Inte förstod vi vad det var hon sa

eller om hon var glad eller ledsen för den saken skull!

Hon springer rakt emot mig och skriker

-TITTA MAMMA.......JAG HITTADE DEN!!!!!

I sin lilla hand håller hon min ring :-D

Kan ju säga att det blev glädjetårar från min sida!


Hur och vem som sett till att den hamnat på ovanvåningen nertryckt i Linnéas

ryamatta låter vi vara osagt....Den är hittad och jag är glad igen!


Ha en härlig kväll...min blev Underbar :-)

Kram//Anja


I dagens paket fick jag denna ljuvligt söta ljussläckare!

 

 
 
Ingen bild

Linda Norberg

4 december 2011 21:38

Åhhh läste precis vännen...alldeles lagom till det lyckliga slutet!! ;)
Vigselring, nycklar och plånbok är ju sådant supertradigt att bli av med...
Mannen min gissade att du hade gjort det med vilje, för att du ville ha en ny i
VITT guld!!! Ha,ha,ha
Längtar efter julefika...My place or yours, tis el tors..
Varma Goa kramar, vännen
..och stort tack för hjälpen i fredags ;) Du är en klippa!!

vitamoblerochbarnbus

4 december 2011 22:11

Slutet gott allting gott...men oj så ledsen jag varit :-/
Du kan hälsa din kära man att den jag har faktiskt redan ÄR i vitt guld hihihi ;-D

Jag röstar på en julfika här på torsdag,vad sägs?

Stora goa kramar från mig

Ps,jamen såklart att jag hjälper till....du hjälper mig och jag hjälper dig :-)
Det är väl det man har vänner till

 
Lisa

Lisa

4 december 2011 21:55

Så himla skönt att ringen kom till rätta!! Jag sa ju det.. det mest oväntade stället! ;-)
Mycket söt ljussläckare, han vet vad han ska köpa han! Och väldigt gulligt att fria igen! :-)
Ha en fortsatt mysig söndag, kramar!

http://www.livetsgodbitar.bloggplatsen.se

vitamoblerochbarnbus

4 december 2011 22:08

Ja så blev det ;-)
Men att den tagit sig till ovanvåningen...hmm,ett litet mysterium ;-)

Visst var den fin,lite kul var det ju att jag bara för en vecka sedan stått och tittat på just den,men inte sagt det till honom....lite kul :-)

Ja,så nu får vi väl planera en förnya-våra-löften-cermoni ;-D

Detsamma till dig
Kram

 
Ingen bild

carro

5 december 2011 01:34

Så skönt att ringen kom fram igen :D Vi kör också med julklappskalender här hemma, men jag får ingen :( du har verkligen hittat rätt gubbe du ;)
Så skoj o följa dig o ert liv :D Och gud så stora barnen har blivit 8dom jag nu träffat ;) )

vitamoblerochbarnbus

5 december 2011 08:22

Hejsan!
Ja,det blev helt klart dagens höjdpunkt när den kom fram igen :-D

Hihihi....ja,han är fin min käre make :-)

Vad kul att du tycker om att kika in här och kul att du kommenterade så jag vet att du finns här :-)
Ja,barnen växer något helt otroligt...men det vet du väl allt om du också ;-)

Kram//Anja

 
Connie

Connie

5 december 2011 08:25

Åh vilken glädje =) Så himmla skönt att den hamna tillrätta igen =)

Massa kramar till er i adventsmyset

http://Poohlina.blogg.se

vitamoblerochbarnbus

5 december 2011 08:39

Ja,det var/är det...Tänk att en sådan liten sak egentligen kan vara så stor!!!!

Massa kramar till er också!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards