Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 26 december 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 26 december 2011 16:59

God eftermiddag!


Jaha...vi tog en mys dag till.....härligt :-)

Men vet ni...något har jag allt hittat på med,idag har jag äntligen

lyckats att ladda ner Photoscape.....inte för att ni framöver kommer att

behöva att se några "tushade" bilder och så ;-)


Nej,mest för att nu när det är så himlans svårt att få till en bra bild (det är ju så mörkt)

Så kan det vara kul att kunna göra bilderna lite ljusare så

att ni ser vad som är på dom ;-)

Så nu har jag suttit och kikat på detta en stund och som det ser ut så

ska nog till och med lilla jag lyckas få det att bli bra!

(men vi får väl se ;-))


Tänkte visa er några av lillebrors presenter

som min fina mamma har pysslat ihopa :-)


Ha en härlig kväll och mys på i mängder!

Kram//Anja



Sötaste lilla elefanten :-)

 




 



Alla barnen fick vars en "pippitröja" Flickorna med rött band vid halsen och pojkarna

med blått :-) Så nu har vi en liten skara Pippibarn här hemma :-)

   

Av vitamoblerochbarnbus - 26 december 2011 11:56

Hej alla fina bloggisar!


Ni vet att jag ju bloggade till Tomten om det  fina överkastet som jag

önskade mig!?!!

Till er som inte fick vad ni önskade så är det en god idé att blogga om det ;-)

För jag är nu stolt ägare till ett helt underbart ljuvligt överkast!

Tusen tack käre ma.......Ehhhmm.....Tomten ;-D


Så nu längtar jag efter lite vår....för det är ju ett

vårigt överkast ;-)

Men än så länge så hänger ju dom röda detaljerna kvar än om

jag är rätt så sugen på att byta ut dom nu!

Och jag behöver samla på mig lite mer rosa saker innan jag kan byta till

det rosa överkastet!

Ja,jag har en go make som är så snäll och låter mig piffa med en massa rosa

till våren :-D


Någon annan som redan funderar på våren och hur det ska piffas då?

Eller är det bara jag som är smått tokig ;-)


Ha en härlig dag

Kram//Anja


Det röda får stanna en stund till....här har vi fått polkagris sirap och skumtomte fudge av en

go vän och hennes familj :-)

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards