Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 19 december 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 19 december 2011 10:58

Hejsan hej igen!


Då var projektet klart och torrt :-)

Så jag tänkte att jag passar på att visa er innan jag tar en dunderförkyld lillebror

och en busig lillan och kör och fixar det sista inför julen :-)


Hade ju hellre stannat hemma och kurerat lillebror men tyvärr

så går det ju inte alla gånger :-/

Dock har han ju inte feber utan bara rejält förkyld och hostig,

men mellan varven är han glad och BUSIG!!!!

Lillebror har nu kommit på bara så där att

-NÄMEN titta mamma.....Jag kan ju GÅÅÅ ;-)

Och då kan man ju såklart också pilla på allt det där som man innan inte kom åt ;-D


Kram på er//Anja


Eftersom att Lillebror älskar att trumma...hmmmm....märkligt ;-)

(lillebror har en trummande Morfar och Morbröder ;-))

Så köpte jag denna super söta trumma till honom...visst är den fin.............

 


Nja,inte hos oss...så den fick en make over :-D

 


Och ser nu ut såhär istället.....


Efter en stunds pysslande!

      

Av vitamoblerochbarnbus - 19 december 2011 09:06

Godmorgon!


Då var det måndag igen och vi tar stormsteg mot Julafton :-)

Visst är det härligt med Julen....men mest av allt så längtar jag till

att hela familjen ska vara lediga ett par dagar tillsammans!


Idag ska vi iväg och kika på ett uppträdande på Williams skola,vår lille

kille har varit så duktig och övat flitigt på alla sånger som ska sjungas :-)

Tycker att det är sååå mysigt när man riktigt ser hur stolt han är över att

han faktiskt kan!

Så det ser vi fram emot :-)


Har ett litet pyssel jag ska visa er senare idag.....en sån där snilleblixt

som liksom bara slog till ;-)

Så nu är lillebrors Julklappar också färdiga!

Men eftersom att det lilla projektet nu ligger på tork så får jag visa er senare :-)


Ha en härlig dag och stressa inte upp er!

Kram//Anja


Nu har jag börjat att slå in alla paketen också!

 


Jul

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards