Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 18 januari 2014

En mammas lott....

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!


Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten......

Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig

magåkomma :-/

Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så finns jag....hämtar vatten,

kramar om,säger saker som

-så så....du är så duktig och allt kommer att bli bra igen.....

kelar över varma kinder och håller undan hår...en mammas lott helt

enkelt!!!


Och så är det ju.....det blir bättre....än om det känns  tufft när man är ensam mitt

uppe i det hela!

Men nu...just precis nu...så är här lugnt,det enda som hörs är ljudet av

klockan....lillans djupa andetag här bredvid mig och vinden

som tilltar i styrka!


Rastlös som jag är...så har jag mellan stunderna pysslat på en

liten grej som jag velat göra en längre tid :-)

Bilderna får tala för sig själv idag!


Kram



 

*

*

*

  

*

*

*

 

 
 
Mammsem

Mammsem

18 januari 2014 22:25

Så fin lampan blev...hoppas ni frisknar till snapt.

http://Mammsen.wordpress.com

vitamoblerochbarnbus

29 januari 2014 16:12

Tack så mycket :-)

Ja nu är vi på benen...håller tummarna att vi slipper mer sjukisar nu :-)

Kram//Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 15 januari 2014 20:40

Godkväller bloggisar!   Jomen visst är det en aningens fräckt att tjusigt deklarera att man är tillbaka i bloggvärlden....för att sedan inte blogga på flera dagar :-D   Faktiskt.......   Så är det inte mitt fel utan snarare avsaknaden a...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards