Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 7 december 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 7 december 2011 09:28

Godmorgon alla härliga!


Idag är det lilllördag och det ska minsann firas med någon god fika :-)

Hade en massa planer för dagen men nu var det ju lillans tur att ha feber så vi myser hemma istället!

Fast det är ju mysigt det med att sitta i soffan under filten och titta på Pippi,

sen är det ju ett plus att jag fått igång kaminen så här är härligt varmt och mysigt ;-)


Tänkte visa er en liten julkavalkad idag....är ju lite av en Jultönt ;-)

Dock så hoppar jag när det gäller en massa tomtar och krims krams,piffar hellre

med färg :-)

Det är ju så sett enda tiden på året då jag slänger in så pass mycket färg så

då gäller det att tänka till!


Och vet ni...igår kväll när jag var ute och körde (halt så in i tusan var det)

Så var det minsann snöblandad regn som kom.....håller tummarna för

riktigt fin,krispig vit snöööö snart :-D


Ha en härlig Onsdag

Kram//Anja


Valet är gjort...så här får kuddarna vara ;-)


Fina Amaryllis för en tia stycket på Rusta

 


Less is More ;-)


 



Fina gardinerna från Jotex

 


Har nu bestämt mig för en hylla på denna väggen...eller faktiskt två,

ska försöka få min käre make att hjälpa mig med detta innan Jul så jag hinner julpiffa hyllan också :-D




 


 



          

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards