Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 9 december 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 9 december 2011 13:12

Hejsan hej!


Inte hinner vi med det vi (läs jag) hade planerat idag,lillan har haft feber sedan i måndags

och nu tyckte jag att det var dags att ringa Vårdcentralen,eftersom

att det inte vill ge med sig!

Men inte hade dom tid sa sköterskan....men efter att ha pratat med doktorn

så lyckades dom trolla fram en tid...magiskt va ;-)

Kanske har dom en sådan tazzle som sprider magiskt glitter hängandes där nere ;-D


Nåja,tror egentligen inte att det är något större fel på lillan men

vill ändå ta det säkra före det osäkra,och man ska ju kolla upp det om febern

håller i sig mer än 4 dagar!


Tänkte visa er lite (hör och häpna) Färg i dag ;-)

Tyckte att budskapet var riktigt gulligt!


Kram//Anja


Tusen tack finaste moster för att du sätter guldkant på min tillvaro

 

Av vitamoblerochbarnbus - 9 december 2011 09:40

Godmorgon!


Då var det ÄNTLIGEN fredag....att en vecka kan vara sååå lång!!!

(säger den som brukar klaga på att tiden går för fort ;-))


Idag ska minisarna och jag pyssla lite inför lillebrors kalas,och sedan tänkte jag

att vi ska försöka oss på det här med hemma gjord peppis deg!

Ikväll är vi hembjudna till mina föräldrar,pappa bestämde sig för att fira mamma idag :-)

(hon fyller egentligen år på söndag,men då har vi lillebrors kalas)


Min fina, goa ,underbara,vackra mamma fyller 50år och det ska

vi fira med mys och givetvis presenter idag :-)

Vi är ju några stycken i vår familj så det är nästan alltid något kalas på gång.....men det

är ju bara en utmärkt anledning till att träffas och fika om ni frågar mig ;-D


Glöm nu inte bort att skicka ert bästa julrim till mig....alla får vara med,

stora som små,grannen,vännen,mamma,pappa,syskon och kusiner,

näst kusiner och pysslingar,nissar och tomtar ;-)

Ja...alla,så kom igen och ge det ett försök i alla fall!!!


Ha en underbar Fredag söta ni

Kram//Anja


Ytterligare en Tazzle...men den här kan flyga,sprida ut glitter och baka bullar.....Nej så klart inte ;-)

Men däremot så har den en liten påse i mitten som gör att den doftar kanel...nästan som bullar ;-)

Denna ljuvliga lilla tazzlen finns att köpa på Vellingeblomman!

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards