Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 17 december 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 17 december 2011 18:33

Godkväll i stugorna!


Idag blev det ju som bekant en tur till grannlandet för att köpa julmat,

och då var det ju det...varför köpa julmat där?

Jo,av den enkla anledningen att jag är Dansk och firar då julen

i Dansk anda med allt vad det innebär!

Så nu vet ni det ;-)


Nu ska ni få läsa det vinnande bidraget från tävlingen,håll tillgodo :-)


"En vinterdag med vit ridå
Vi alla önskar oss att få
Med ljus och glitter här och där
Ett minne som vi med oss bär


En längtan gömd i våra sinnen
Finns kvar långt bak i våra minnen
Efter smak och doft som nu hör till
Allt detta vi åter uppleva vill


Pyssel, prassel, bak och stoj
Tillsammans blir det nog så skoj
Handla mat och klappar i butik
Görs bäst till stämningsfull musik


När den stora dagen så är här
Vi samlar de vi håller kär
Och njuter av allt som blev gjort
Men visst var längtan lika stort"


Riktigt jul fint :-)

Ha en underbar kväll söta ni

Kram//Anja


Lite av dagens fynd....kan ni tänka er att allt detta kostade under 50kronor :-)

 


Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards