Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 8 december 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 8 december 2011 14:08

Hejsan alla ni!


Ni vet det där hemliga projektet som jag gått och funderat på,

Nu så är funderandet klart :-)

Sååååååå........Nu blir det Tävlingsdax!!!


Så här går det till:


Juletid är här och nu

 Och då  undrar jag om du,

Skulle vilja vara mè, och tävla om detta juliga Te!

Så fundera du en stund på detta, och gör därefter det enda rätta ;-)

Dra ihop ett riktigt julerim så kan vinsten strax bli din!


Så tänk nu till söta ni och skicka sedan ert bästa Julrim till mig :-)

Tävlingen pågår till Fredag nästa vecka och det allra bästa bidraget

drar hem vinsten och dessutom så lägger jag upp det

här på bloggen :-)


Kram//Anja


Ps,ni får lägga hur många bidrag ni vill,så länge det är olika :-)



Vinsten är denna söta skål med ett ljuvligt Julte....doftar UNDERBART!

Och även den söta lilla hjärtformade tesilen som gör det där lilla extra när man fikar eller som jag

 som bara älskar att ha mina ståendes i ett fint glas :-)

 


Drickbar jul ;-)

   

Av vitamoblerochbarnbus - 8 december 2011 08:06

Godmorgon!


Oj, vad denna veckan går låååångsamt....Nu trodde ni jag skulle säga fort va ;-)

Men nej,denna veckan har faktiskt gått riktigt långsamt....Kanske för att jag

stött på människor under veckan som är riktiga energitjuvar!

Förstår inte vad man får ut av att vara sur och vrång hela tiden?!!!

Nåja,det går ju ut över dom själva....och lite över oss andra ;-)

Nog om det!


Just nu har jag många projekt på gång....sy handdukar,måla Lillans "nya" hylla,

måla ett fint litet bord som jag köpt...nej, just det...fått av  grannen :-D

Granen (inte grannen ;-)) ska få snygga kulor och annat fint och sen måste jag ju bli färdig med

alla julklappar också!

Men ska faktiskt tillägga att jag inte känner den minsta Justress,

förstår inte varför folk stressar upp sig (finns ju så mycket annat att bli stressad över)

Julen ska ju vara lugn och mysig så ta det lugnt och var rädda om er! 


Igår fick jag en present till av min fina moster....en lott....åhhh....den som visste hur

man gör med sådana ;-D Får väl gå ner till affären och fråga lite!!!

Vill ju inte gå runt och vara miljonär och inte veta om det ;-)


Nu blir det frukost!

Kram//Anja


Ps,jag sa till min käre make att jag var övertygad om att någon av er söta läsare skulle kommentera

att jag borrat i tandborstarna...men nej då ingen kommentar ;-)

Min käre makes svar på detta var

-Men Anja...dom har slutat att förvånas ;-D :-D



Allra finaste kulorna.....till granen då ;-)

 


Här gömde jag mig bakom sidenbandet.....är man inte slank så säg ;-D

 



Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards