Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 16 december 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 16 december 2011 19:37

Godkväll!


Härom dagen så kom jag hem efter att ha varit iväg bara en liten stund....och vad möts jag av??

Jo, min käre make har placerat tomtar i hela huset :-D

Han såg nog hur förskräckt jag såg ut och sa

-Jamen jag får inte riktigt någon julkänsla!


Och det vill jag ju verkligen inte missunna honom.....så nu står alla tomtarna på min käres nattduksbord ;-)

Nog för att vi har några tomtar,för det tycker ju barnen om....men inte överallt!

Less is more ;-D


Och så var det ju vinnaren av rim tävlingen.....trumvirvel.....dammmm....dammm....

taaaaadaaaa!


StOOrt Grattis till

Lisa

med bloggen

http://livetsgodbitar.bloggplatsen.se


Och hennes super söta rim ska ni få läsa imorgon :-)


Ha en härlig kväll och en trevlig helg,imorgon åker jag till

köpenhamn en liten vända för att köpa Julmat...varför undrar ni kanske?!??

Kika in imorgon så ska jag berätta för er ;-)

Kram//Anja



Ps,Projektet till lillebrors rum blev tyvärr inte klart idag!

Men imorgon hoppas jag attt det blir klart :-) 

Av vitamoblerochbarnbus - 16 december 2011 13:24

Hejsan Hej söta ni!


I många år har jag skrivit brev till Tomten.....men är inte säker på att det kommit fram ;-)

Så då tänkte jag att jag provar så här istället...så om du inte är Tomten så kan

du bara bortse från detta :-D


Det är nämligen så att vi i Skurup har (som jag nämnt innan) en helt underbar

butik vid namn Pumpan....och dom har även en såkallad outlet butik....Och där.....Tomten,

finns ett överkast som jag verkligen önskar mig.....jag är alltid snäll.....eller,ja...oftast....ibland

det händer.....Vad jag menar är att jag försöker att vara snäll alltid ;-D


Men alltså Tomten,då jag har kuddarna och qvilten så förstår

Tomten kanske att jag gärna skulle vilja ha överkastet.....för nog vet

Tomten lite om att matcha,du som är så fin i rött,vitt och svart ;-)

Och när man sen går till kassan.....Betalar Tomten?!??

Kanske dumt att seTomten ta springnota ;-)

Men i alla fall så vid kassan finns helt ljuvliga ljus som matchar perfekt

till överkastet.....Men ja,dom kan jag kanske köpa själv,vill ju inte

utmana ödet om nu Tomten ser detta ;-)


Tack på förhand Tomten....jag lovar att alltid vara snäll....eller....jo

men för det mesta ;-)


Kram//Anja


Ps,Jooo...som jag sagt innan så finns Tomten.....vem kommer annars med alla

presenterna,det är ju inte raketforskning att förstå ;-D


Jag bifogar bild Tomten...ifall att det skulle uppstå något frågetecken ;-)

 

Av vitamoblerochbarnbus - 16 december 2011 10:03

Godmorgon!


Då var det allra sista dagen att "go nuts" med Julrim så jag

tycker ju allt att ni ska ta och skicka hit ett julrim och sedan få ett härligt julthe och den söta

hjärt thesilen på posten.....Lagom till jul :-)


Vet ni....nu funderar denna väldigt otekniska jag på att lära mig ett

foto program som jag har hittat...ett som bland annat kan göra bilderna lite

ljusare,för gudarna ska veta hur kämpigt det är att få en hyfsat fin bild när det

är mörk alla dygnets timmar!

Problemet är att varken min käre make eller jag blev kloka på hur

man laddar ner programmet......Började ju snyggt ;-)


Så vem känner jag som kan sådant här......hmmmm.....tänke.....tänke.....nja

Det var svårt.......hmhhh....Nej inte alls svårt,jag får helt enkelt smöra lite

för min goa Storebror,tror att han fixar detta i ett handsvep ;-)

Blink...blink ;-) ;-)


Ha en härlig dag finaste ni

Kram//Anja



Go Nuts.......

 


Skicka ett Julrim.......

 


Jag vet att ni kan ;-D

   

Jul

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards