Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 12 december 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 12 december 2011 16:12

Hejsan hej!


Idag satte jag en sjuk liten lillebror och lillan i bilen och

körde till stan....var tvungen att lämna in våran bil som är lite "frusen" av sig på verkstan ;-)

Det gick rätt så bra,lillebror somnade men lillan blev ledsen över att vi inte fick vår bil

med oss hem igen ;-D

Hon tyckte inte alls att den "nya" bilen var lika bra som vår...kan hålla med henne,

en skramlig Jeep fick vi låna!

Men men,helt klart bättre än att gå från Malmö till Skurup ;-)


Fick så klart en söt present av min goa moster idag också...men den får ni se imorgon!

Men söt var den i ordet rätta bemärkelse :-D


Nu ska ni få se vad min käre make har fått av mig i present!

Ha en härlig kväll

Kram//Anja


Nej inte granen.....inte heller blomman....Utan en helt egen stjärnhimmel :-)

Kan säga att den lyser upp jätte mysigt i vårt vardagsrum!

Ps,jooo...vi ska klä granen mer.....det kommer mera ;-D

 


Av vitamoblerochbarnbus - 12 december 2011 09:54

Godmorgon alla söta bloggisar!


Nu har jag äntligen haft tid att svara på alla era söta kommentarer...vet att jag sagt det

många gånger förr men kan inte sägas för mycket....

Ni är helt underbara och era fina kommentarer gör mig så himlans glad :-)



Idag är vi något sega och trötta eftersom att

lillebror har hållt sina föräldrar vakna heeelllaaa långa natten,

men mår man inte bra så är det ju som det är!

Här hemma känns det som att sjukisarna bara går i rund gång,en blir frisk en annan

blir sjuk ;-)

Tur att det finns alvedon till dom små och snabbkaffe till deras mamma ;-D

Jo,jag dricker kaffe ibland (för att bli superpigg,för det blir jag av kaffe)

Och sist när jag var hemma hos en go vän så fick jag med mig en burk snabb kaffe hem...det tackar vi för

en dag som idag :-)


Nu ska ni få se en bild av lillebrors ena present....Okej,ni ska få se löjligt många

bilder av samma sak....men den är ju sååå ljuvlig!!!


Ps,Ni har väl inte glömt bort tävlingen,kom igen nu och skicka ert bästa julrim till mig

och ha chansen att vinna en liten julklapp :-)


Ha en härlig måndag

Kram//Anja




 


 


Min goa svägerska har pysslat med den så att den matchar lillebrors rum,visst har hon varit duktig!!!!



Lillebror blev också jätte glad för den...så fort han ser den så kryper han dit och ska klättra upp :-)


Den landade på min favorit lista direkt!!!

        

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards