Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 25 december 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 25 december 2011 19:39

Godkväll alla söta!


Idag har vi myst och ätit ett "mini Julbord" i svensk anda.....kände att vi behövde den

versionen också :-)

Granen har nu kilat vidare och till nästa år så får vår "fina" plast gran komma fram igen!

Jösses...tror att jag har dammsugat i två timmar snart bara för att få bort allt barr ;-)


Nu har vi intagit soffläge och mycket mer än så

lär det ju nog inte bli idag......Så nu ska vi mumsa på allt det goda som

blev över från gårdagen :-)


Ha en underbar kväll

Kram//Anja



Årets gran........



Förstår ni nu varför vi var trötta på granen...finns ju varken barr eller....ehhh....grenar kvar ;-D



Min fina moster som varit så go och skämt bort mig hela december månad med massa söta presenter

var ju såklart inte klar med sin plan.....Nej ser ni,jag ska få uppleva ungdomen igen och gå

och kika på New kids on the block OCH Backstreet boys :-D

Ska bli hur kul som helst och jag ser verkligen fram emot det!

Och med all den kinder choklad som jag också fick så lär jag ju ha så jag kan ha några i fikan

när jag går på konsert ;-)

Tusen tack finaste moster

     

Av vitamoblerochbarnbus - 25 december 2011 12:23

Hejsan hej!


Lugnaste dagen på året är nog idag......här hemma myser

vi runt i myskläder och barnen pysslar och leker med alla sina fina saker!

Min käre make håller just nu på med att montera upp vars en tv i dom stora barnens rum,

Det var vad dom fick av oss....vars en vit tv :-)


Hoppas att ni alla har haft en underbar julafton och att ni

har en lugn och skön dag idag!

Vi fortsätter i samma mystakt resten av denna dagen......och resten av kommande vecka också :-)


Ska berätta lite om några presenter jag fått,

men det får bli lite senare......Nu ska jag gå och ta hand om barret.......

Alltså inte det på mitt huvud......utan granen......Nu ska den UT ;-)


Kram//Anja




Om man inte hittar några servett ringar så får man ju pyssla ihopa egna :-)

Och jooo,jag har både strukit,manglat OCH strukit duken igen......men den gav sig inte :-/



Egen gjort arrangemang!

 




 



Barnbordet :-)

 




      

Jul

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards