Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 28 januari 2014

Inrednings frenesi......

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06

Hej Bloggisar!


Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt 

rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker 

få barnen att tävla till bilen ;-)

Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens mer!?


Nåja,någonstans....långt därnere under all kall och våt snö så ligger det vår.....

Inte synligt...men vi vet alla att det är så :-)


Fick en fråga om att visa mer bilder här på bloggen....och ser ni...det kommer 

minsann....inom en snar framtid så kommer jag att ha MINST fyra 

"nya" rum att visa er....alltså....rummen har ju alltid varit där ;-)

Men i ny tappning liksom :-)

Det målas och fejas och funderas och pysslas och däremellan så

sjunker käre maken och jag ner i sängen....trötta....småtittandes på tv,

men ack så nöjda med vår insats!

Jag fick (som så många gånger förr) en världsbäst idé om att måla 

laminatgolvet i vårt sovrum.......vitt och fint blev det :-)


Och käre maken har varit duktig och satt upp en av många bräddväggar,

det är han duktig på.....min byggare Bob ;-)

Idag ska det måla målas väggar...snart inredningstajm.....Jösses vad jag längtar,om det vore 

möjligt att längta ihjäl sig....så är det nog det jag gör faktiskt!!!


*Längtar*ihjäl*Mig*


Kram på er//Anja



 


 
 
terese

terese

3 februari 2014 18:29

funkar det att måla laminatgolv? =)

http://tesslashes.blogsot.com

vitamoblerochbarnbus

4 februari 2014 14:23

Mjaeee.....får väl svaret bli....jag ville envist försöka då käre maken ändå ville ta bort det för att lägga nytt :-)

Nu är ju detta i vårt sovrum så ingen större fara....men det blir VÄLDIGT känsligt mot vassa kanter eller om man tex flyttar en möbel över golvet....då blir det snabbt väldigt Shabby ;-)

Så summan av kardemumman=inget jag rekommenderar faktiskt :-)

Ha en fin dag!

Kram//Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Av vitamoblerochbarnbus - 15 januari 2014 20:40

Godkväller bloggisar!   Jomen visst är det en aningens fräckt att tjusigt deklarera att man är tillbaka i bloggvärlden....för att sedan inte blogga på flera dagar :-D   Faktiskt.......   Så är det inte mitt fel utan snarare avsaknaden a...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards