Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 1 december 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 1 december 2011 09:07

Godmorgon alla fina!


Någon som träffat tomten än.....Inte.....Nähä ;-)

Idag är det första december.....och vet ni vad,Jag kommer också att få 24-presenter,Tjohooo!!!

Min käre make tyckte ju då att om alla andra ska få paket här hemma

så skulle jag också få det :-D

Spännande,kul att se vad min kära har tänkt!!!!


Nu på morgonen började jag att sy kuddfodralen till soffan,när jag beställde gardinerna

på Jotex så var såklart just kuddfodralen slut :-/

Men som tur var så fanns tyget i meter vara så det var bara att sätta sig

vid symaskinen :-)

Så det ska ni få se bilder på idag...lovar att ni ska få lite mer helhets bilder så

snart jag har lull-lullat färdigt!


Nu ska jag gå och baka en saffrans kaka...lovar att lägga ut receptet OM den blir bra ;-)

Ska prova att göra egen pepparkaksdeg också,det har jag aldrig provat innan,

så det ska bli spännande att se hur det går ;-D


Ha nu en riktigt härlig Decemberdag

Kram//Anja



Har inte bestämt mig för om ränderna ska vara såhär.....................

 


Eller såhär......NI förstår mitt problem va ;-) Här hemma är det INGEN som förstår mitt "problem" ;-D

   

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards