Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 14 maj 2012

NKOTBSB

Av vitamoblerochbarnbus - 14 maj 2012 20:52

Godkväll alla fina bloggisar!


Igår var det ju äntligen dags för konsert med

NKOTBSB....och jösses vad bra det var!!!!

Det var riktigt häftigt att höra alla dom låtar som man hade första

kärleken till,första kyssen,brustna hjärtat....ja,det mesta som inträffar

när man är ung och kär :-)

Det var verkligen en upplevelse som jag kommer att bära med

mig resten av livet,så än en gång...Tusen tack finaste moster

 för att du gjorde detta möjligt!!!


Givetvis så var jag ju fortfarande förkyld och hade tappat

rösten.....så inget sjungade för min del!

Dock så fick jag känt lite på en av killarna i NKOTB...och bara en sån sak ;-)


Dagen har gått åt att vara sjuk och att överleva dom få timmarna som

jag jobbar...tur att jag jobbar med super goa killar som

tänker på lilla mig och har tagit största delen av alla telefonsamtal idag!


Nu ska jag dricka lite te och försöka att laga

 mina trasiga stämband...Tusen tack för alla kommentarer ni lämnar till mig!

Svar kommer så snart orken återvänder!!!!


Kram//Anja



Nu hade jag ju tänkt visa ett häftigt videoklipp från igår....men då ljudnivån

var Skyhög inne på Arenan så får jag nog välja att avstå ;-)

Istället får ni en lugn och fin bild på mitt lilla Olivträd....Same same...eller....inte riktigt ;-D



 


 
 
Ingen bild

Sara

14 maj 2012 21:18

Jag var också på Arenan igår och såg killarna. Dom verkligen förgyllde min kväll. Grymt bra show måste jag säga. Riktig nostalgi!! Texterna satt fortfarande kvar där någonstans i bakhuvudet. Och ja, den kvällen kommer man leva på lääänge!!
Hoppas du kryar på dig snart!

Kram Sara

vitamoblerochbarnbus

15 maj 2012 12:57

Åhh,vad härligt :-)
Visst var det bra!!!!
Tror aldrig man glömmer texterna...dom sitter kvar för evigt ;-)

Tack snälla...har fått tillbaka liiite stämband idag :-)

Ha en underbar dag
Kram//Anja

 
Ljuvligtvitt

Ljuvligtvitt

14 maj 2012 21:49

Fin olivträd ;)

Synd att du inte var riktigt pigg, men det låter som du haft det riktigt trevligt ändå :)
Men jag förstår inte riktigt vilka det är du lyssnat på? *skäms lite* :P

Kram!!

http://ljuvligtvitt.blogg.se

vitamoblerochbarnbus

15 maj 2012 12:59

Hejsan hej!

Visst är det fint :-)
Det var super trevligt...en riktigt magisk kväll :-)
Äsh...inte visste jag heller innan...svårt när dom sätter ihop namnen på två band ju ;-)

Men det är i allafall New kids on the block och Backstreet Boys :-)
Nostalitrip för hela slanten!!!

Ha en fin dag
Kram//Anja

 
Ingen bild

kristina

15 maj 2012 18:01

Hellojsan.

Hoppas du är piggare nu <3

Vad jag skrattade för mej själv.
Såg att du skrev att du skulle på konsert o då i mitt stilla sinne tänkte jag
-Någon av Anja´s alla söta barn som ska ha uppvisning av något slag.
Sen läste jag din bokstavskombination o tänkte ännu mera!!
-Konstigt namn på en barngrupp. Bara bokstäver utan betydelse?
Men så blev jag avbruten i mitt skrivande till dej o fick se på nyheterna vilka som invaderat Skåne.
En hel HÖG med "småpojkar". Då gick det upp ett Liljeholmens för mej vad du varit o tittat på.

Sen slog det mej; jag 44 Anja 29 = hon skulle teoretiskt sett kunna vara min dotter. Inte konstigt att jag var obekant för den kombon av bokstäver ;)

nkotbKramar//Kristina

vitamoblerochbarnbus

16 maj 2012 16:02

Hejsan hej!

Tack snälla...en dag i taget så blir det nog snart bra igen :-)

Hihihi...Ja så kan det vara ;-)
Nej,denna gånger var det inte någon av minisarna utan som du säger ett gäng småpojkar...som jag för övrigt tyckte hade blivit något äldre ;-D

AJAAA.....Sååå gammal är du ju faktiskt inte....då skulle du ju fått mig när du var 15 ;-) Men visst....det händer ju faktiskt!

Men kan ju säga att bokstavs kombon var för mig främmande från början också...då dom ju slagit ihopa två olika band :-)

Ha en fin dag fina Kristina
Kram//Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards