Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 4 december 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 4 december 2011 20:45

Godkväll i stugorna!


Middagen är avklarad och nu är det bara glöggmys :-)


Min fina make kom hem efter att ha varit och handlat och gick ner på knä

och sa

-Jag vet att det inte är det samma...men vill du gifta dig med mig....Igen???

Och fram sträckte han en fin "automat" ring ;-)

Och på detta gulliga sätt friade han faktiskt till mig för lite mer än fem år sedan!


Efter middagen så satt vi och kikade på barnen och kissen som busade en massa,

Linnéa försvann och helt plötsligt så hör vi bara hur hon kommer

springandes och gapade en massa.....Inte förstod vi vad det var hon sa

eller om hon var glad eller ledsen för den saken skull!

Hon springer rakt emot mig och skriker

-TITTA MAMMA.......JAG HITTADE DEN!!!!!

I sin lilla hand håller hon min ring :-D

Kan ju säga att det blev glädjetårar från min sida!


Hur och vem som sett till att den hamnat på ovanvåningen nertryckt i Linnéas

ryamatta låter vi vara osagt....Den är hittad och jag är glad igen!


Ha en härlig kväll...min blev Underbar :-)

Kram//Anja


I dagens paket fick jag denna ljuvligt söta ljussläckare!

 

Av vitamoblerochbarnbus - 4 december 2011 17:04

Hejsan alla fina!


Då var det andra advent idag,ljusmys och glögg

står på kvällens att göra lista :-)

Har hållt igång heeela dagen så nu ska jag bara vara hemma och ta det lugnt!

Fick fyndat ett par varma fina vinterkängor till mig själv idag,till halva

ordinare pris dessutom...härligt ;-)


Status kring vigselringen....fortfarande borta!

Status kring mitt sinne,väääldigt ledsen för detta....vi har letat överallt!!!!

En av er goa läsare tipsade faktiskt om en kvinna som "kan se" just bort tappade grejer,

funderar faktiskt på att prova....vill så gärna att den kommer fram!


Så för att muntra upp mig själv liiiite så köpte jag Dumle/Gingerbread!

Jag menar när det kommer något nytt så är det väl min plikt att prova detta....eller ;-)

Det är en något kluven känsla.....är det dumle eller peppisdeg....dumle....deg.....

dumle.....deg......Nåja,ni förstår kanske ;-)


Summan av kardemumman är väl att dom vanliga är bäst men dessa nya var helt okeeeej!


Nu blir det tacomiddag här hemma

Ha en riktigt härlig kväll

Kram//Anja


Vad är det jag äter.....Pepparkaksdeg eller Dumle....svårt att svara på ;-)

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards