Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 23 december 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 23 december 2011 10:32

Hejsan hej alla söta ni!


Idag är det lillejulafton och här hemma är det fullt ös,

just nu dansar barnen till julmusik och strax ska vi börja med allt julbestyr

så som att baka Lussebullar (min goa morfar älskar  lussebullar)

koka gröt,baka julgodis,prov duka (japp,det måste jag ;-))

Sen så är det bara mys som gäller!


Barnens kläder hänger klara att användas och jag känner

att jag har koll på läget.....ÄN sålänge ;-)

Jag känner mig själv....om en stund så springer jag runt som en yr höna och hittar

inte ens saker som ligger mitt framför mig :-D

Hihihi...jag bara låtsas att jag har koll...egentligen är det kaos

i mitt huvud för det mesta ;-)


Ha nu en riktigt härlig kväll

och mys i massor!

Kram//Anja


Goa lillebror...ser ni vad han tänker göra.....................

 



Vaddå ta av sig mössan?!?? Nääää,han gör ju små grodorna ser ni väl ;-) ;-)

Mammas duktiga kille med rätta julandan :-D

 



     

Jul

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards