Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 21 december 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 21 december 2011 08:11

God.....tidig morgon!


Dagen började med huvudvärk för min del!

Men den ska jag strax över vinna med ren och skär viljekraft....eller ;-)

Men trots ett plågat huvud så fick jag iväg barnen till skolan,inte såg jag

ens det jag sååå länge längtat efter då det ju var så mörkt......men nu när jag kikar ut

så ser jag.......SNÖÖÖ :-D

Inte mycket,men liiite och man får vara nöjd med det man får!

(med det sagt...så hänvisar jag Tomten ett par inlägg ner ;-))


Idag funderar jag på bordsdukningen till Julafton....för i år firar

vi jul hemma hos oss,mina goa nära och kära kommer hit och det ska

bli så mysigt!

Men för att återgå till dukningen,härom dagen tog jag med mig barnen till skogen för att

hitta kottar och lite gran......Tips,om ni letar efter just sådant.......kör då inte

till en lövträdskog, Det bör vara en granskog för att hitta dom önskade detaljerna ;-)


Nåja,det ska nog lösa sig ändå!

Nu tänkte jag visa er lite bilder som jag tog igår,

får en sådan enorm längtan efter vår när jag ser dessa.....Jaa,jag önskar mig både snö och vår!

Det är väl inte för mycket begärt ;-)


Ha en underbar dag och ge någon ett leende så

får du helt säkert ett tillbaka!

Kram//Anja



Vita söta Ranunkler med......någon grön kvist ;-)




 



 




 






 



        

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards