Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 13 december 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 13 december 2011 20:48

Hejsan!


Kikar bara in en snabb vända och önskar er en härlig kväll :-)

Hoppas att ni har haft en riktigt mysig Lucia och att ni fått kika på något Lussetåg!

Lillan och jag lyckades att komma i tid till dagis innan lussetågandet började,

mest bara för att bilen inte blev klar idag.....Men det är helt okej.......för den där låneJeepen

och jag börjar att komma riktigt bra överens ;-)


Nu ska min käre make och jag strax lussefika...så snart vi fått en ledsen

liten sjukis att somna......som visst nu har rymt från sin pappa och kommer krypandes :-D

Nåja,lillebror får väl vara med och fika då!


Ha en härlig kväll

Kram//Anja


Dagens hjärta går till min fina moster :-)

 


Som skickar gulligt godis till mig på posten!!!

 

Av vitamoblerochbarnbus - 13 december 2011 09:34

Godmorgon allihopa!


Har ni varit och tittat på Lussetåg?

Lillans dagis ska gå Lucia ikväll...får hoppas att vi hinner med det mellan tandläkarbesök,

hämta bilen och sjukis lillebror :-/

Men i värsta fall så har vi ju faktiskt ett eget litet tåg här hemma ju.....för visst

bildar väl fem barn ett fint Lucia tåg ;-D


Morgonen idag började mysigt....vaknade av en puss av min käre make och

en kopp te som fick avnjutas i sängen,en perfekt start på dagen om ni frågar mig!

Då hinner man vakna till lite innan barnen stigit upp :-)


Idag det lusse fikas ska

Och det tycker jag är bra

Men jag saknar någonting,

Nämligen era söta julerim ;-)


Ha en underbart Mysig Lucia

Kram//Anja



Dagen till ära har jag tagit på mig mina.....ehm.......fiiiinaste?!?? strumpor ;-)

 


Och nu ska jag avnjuta min lilla julfrukost....Inte kunde jag motstå knäcke som ser ut som en julklapp :-D

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards