Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 28 december 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 28 december 2011 19:50

Godkväll söta ni!


Då fick vi tillbaka vår "lilla" bil igen och i perfekt skick dessutom :-)

Äntligen så hade dom hittat vad den felade.....det var en-sådan-dära-mojäng-grejs-som-man-

liksom-skulle-göra-så-där-lite-till-vänster-med-så-funkar-det-fel ;-D

Alltså summan av kardemumman,jag har ingen aning om vad den felade men jag vet att

den är hel igen och det är väl det som räknas :-)


Efter att vi hämtat bilen så åkte dom två stora tjejerna och jag på en

pytte-mini shopping runda,eftersom att Olivia hade fått ett presentkort när hon

fyllde år och nu var det shoppingdax :-)


Så med lite fynd med oss så begav vi oss hem till resten av

familjen och åt en god middag som bestod av världens godaste kyckling,

lovar att lägga upp receptet inom kort!


Nu ska jag göra lite vitchokladmousse som min käre make

och jag ska fika på till kvällsmyset :-)


Ha en härlig kväll ni med

Kram//Anja



Linnéa undrade om jag köpte dessa kakor endast för att dom heter lantkakor ;-)

Nej,såklart inte....endast för att dom är riktigt goda!

 

Av vitamoblerochbarnbus - 28 december 2011 12:25

Hejsan hej!


Nu börjar vi komma över Jul koman ;-)

Och sakta men säkert så börjar det att rulla på här hemma igen.....lagom till Nyårs koman :-D

Men visst är det härligt att träffas och umgås med nära och kära och jag tycker att

dagarna efter som nästan går i slowmotion är super mysiga!

Man får liksom den där lilla lugna pausen som man behöver för att bara mysa med familjen :-)


Jag har fixat lite på lillans rum.....målat en hylla som vi fick av grannen,fast den

målade jag ju redan innan jul,men först nu fanns orken och tiden att piffa den lite :-)

Kändes riktigt härligt att få vila ögonen på lite rosa istället för allt rött!

Julen får vara kvar här till helgen sen städas den ut....nu vill jag börja ladda inför våren,

Och den dära snön som jag gått och längtat så efter.....den kan hålla sig borta nu :-D


Ha en härlig dag finaste ni.....Ni gör mig så väldigt glad

när ni kikar in fast att det för stunden inte duggar tätt med inlägg :-)


Kram//Anja



Ytterligare en Julklapp som mamma så fint pysslat ihopa :-)  


 

En ljuvligt söt liten trasdocka!

 


 

Som får sitta i "nya" hyllan



 


Tillsammans med allt det andra fina rosa



 


Och så här ser hyllan ut efter 4 (!) omgångar färg!



 


Här får ni se min första (publiserade) Photoscapeade bild....denna var väldigt

mörk innan jag fixade till den lite :-)

 



 


Även denna fick sig lite upp piffning!

          

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards