Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 30 december 2011

Dagens Fynd!

Av vitamoblerochbarnbus - 30 december 2011 16:10

God Eftermiddag!


Då har jag hämtat hem mitt lilla blocket fynd som

jag är övertygad om att med lite kärlek (färg) och tid så kommer den

att bli precis så där söt som jag föreställde mig :-)


När jag sen kom hem så var det ju tänkt att jag skulle piffa vidare

här hemma...men eftersom att jag inte känner mig på topp så

får det allt vänta lite!


Tänk att snart är detta året slut....Var tog det vägen?!??

Dock så har det varit ett kämpigt år för vår lilla familj så vi

ser fram emot att börja på ett oskrivet blad :-)

Vad ska ni söta läsare hitta på med till nyår???

Vi är hembjudna till min Storebror och hans lilla familj och det ser

vi fram emot :-)


Nu blir det tacos här hemma...nej,vi är inte som resten av Sverige och äter

det på fredagar........Men vänta....Ehhh....var tog veckan  vägen???

Det ÄR ju fredag.....Okej,i vanliga fall äter vi inte tacos bara

för att det är fredag ;-)

(jag kan äta det sju dagar i veckan,det är ju såå gott ;-)


Ha en härlig kväll finaste ni

Kan inte säga det nog med gånger,hur glad jag blir över

att ni kikar in hos lilla mig :-)


Kram//Anja



Dagens fynd,en liten växa säng till lillebror!

 



Nu ska den bara fixas till lite så den blir fin och vit :-)

Tycker att benen är så underbara!



Ljuvligt söta bläckfisken har min goa duktiga mamma virkat!



Såklart ska lillebror ha spjälis en stund till men då jag letat efter just en sådan här i drygt

ett år....antingen har dom varit för dyra eller så har dom varit sålda :-/

Så var det bara att slå till när jag var den första till att kika på denna och priset var kanon :-)

       

 
 
Ingen bild

Kirstie

30 december 2011 18:28

Hejan!
Följer din db varje dag... & blir alltid lika glad =))
Önskar Dej & Din Fina Familj Ett riktig Gott Nytt År <3

vitamoblerochbarnbus

30 december 2011 21:20

Hej Kirstie!

Vad glad jag blir av din fina kommentar!!!
Vad härligt att du vill kika
in här hos mig :-)

Ett riktigt Gott Nytt år till dig också!
Och ha en super härlig kväll
Kram//Anja

 
Ingen bild

kristina

30 december 2011 20:11

Goderafton.
Herre min skapare vilken söt liten säng. Förstår att du inte tvekade. Nästan OBS!!! nästan man blir sugen på en liten bara för alla söta saker som finns nu för tiden. Fast dom är gamla..... Konstig ekvation =) Men jag härdar ut o inväntar barnbarnen.
För 17 år sedan när mina var små skulle man aldrig komma på tanken på samma sätt som idag o köpa begagnat. Skönt att tiderna förändras.

Mexicanska tequila kramar

vitamoblerochbarnbus

2 januari 2012 18:21

Javisst är den söt :-)
Men oj vad länge jag letat...men nu är den miiiin,eller ja....lillebrors ;-)

Hihi,man kan ju bli sugen bara för sakerna skull också ;-)

Jag kan säga att när jag fick första barnet så var jag väldigt emot begagnat...varför vet jag inte!
Men sen när vi fick upp ögonen för att man helt plötsligt har ett hem som inte alla andra har eller kan gå och köpa på t ex ikea så har det bara fått följa med oss :-)

Det är en viss känsla av att veta att man har något som...grannen,vännen och släktingen inte kan hitta som om det kom från ett varuhus ;-) Och något som blir eget med lite färg och omvårdnad!

Kram//Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards