Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 9 mars 2012

En Mini Makeover

Av vitamoblerochbarnbus - 9 mars 2012 09:37

Godmorgon bloggisar!


Som ni kanske ser så har bloggen äntligen fått en header...Och kan ni tänka er att jag

har gjort den HELT SJÄLV ;-)

Skam den som ger sig,kommer nog att fila lite på den till och från då det är

några småsaker som "stör" mig lite....men överlag så är jag nöjd och tror

att den ska få lov att se ut så här :-)


Vad tycker ni...hiss eller diss :-)

Allt är välkommet...ris eller ros eller bara tips till förbättring!

Idag är det fredag....Tjohoooo,tror att det blir tacos till middag......Jaaa,jag vet ;-)

Det är nog bara att inse det.....Lilla familjen barnbus har blivit ett med taco Sverige!!!


Ha en härligt Underbar fredag fina ni och tusen tack

för att ni fortsätter att kika in här hos lilla mig :-)

Kram//Anja



Ps.Vilken färg får ni på bakgrunden? Alltså den med medaljong?

Här är den ljusgrå och det är ju tanken...men har hört och sett att den har

olika färger från dator till dator?!??

Lite skumt det där :-)




Lite fint hos Linnéa :-)

 

 
 
Lisa

Lisa

9 mars 2012 10:09

Jättefin header!!
Så då kan man känna sig överflödig då som erbjudit sig att hjälpa..!*hrmf* ;-)
Bakgrunden här (både hemma och på jobb) är väldigt grön på skärmen, men det går att ordna bättre om du vill, lite trix, men det kan du säkert kanske lösa med samma program(!?) som du fixat headern, då kan du använda samma färgkod som på ramen på headern till bakgrunden!
Måste ju då fråga dig detsamma, vilken färg har min bloggbakgrund!? I min smak är den lite för rödbrun, den är tänkt som en varm grå färg...!?
Kramis

http://livetsgodbitar.bloggplatsen.se

vitamoblerochbarnbus

9 mars 2012 11:11

Tack så mycket :-)

Nej,men det är ju alltid trevligt att lära sig något nytt....och du vet ju hur jag är....när jag har bestämt mig så har jag,och jag råkade ju bestäma mig lite hipp som happ här i morse...så nu är jag denna kunskapen rikare :-) Men tackar ödmjukast för ditt erbjudande!

Hmmm,grön....har sett den beige och även lite lila! Har kikat runt lite men är inte helt säker på hur jag ska göra...får väl kika vidare :-)

Din är INTE grå....hos mig är den Väldigt LILA :-D Lustigt det dära....för jag tänker att om min är ljusgrå hos mig...som den är tänkt....då kvittar det ju vilken inställning jag gör då det ju måste vara tex din dator eller någon annans som ändrar färgen....Eller?!???

Kram kram

 
Ingen bild

Maria

9 mars 2012 15:40

Hej!
Jättesöt header, så fina bilder. På min dator är bakrunden en fin grå färg.
Jättelyckat.
Ha en fin helg. Kram

vitamoblerochbarnbus

10 mars 2012 10:59

Hejsan!
Tack snälla :-)
Åhh,vad bra...det var ju tanken att den skulle vara grå...men det har dykt upp lite olika "färgbud"

Ha en fin helg du med
Kram//Anja

 
Madde

Madde

9 mars 2012 16:13

Din header är jättefin! =) Jag skulle också vilja göra en egen men har inte fått grepp om hur man gör än. Eller kanske ska säga att jag inte orkat pilla med det ännu! ;)
Hos mig är bakgrunden ljusgrå! Det måste bero på färginställningarna på olika datorer eller nåt sånt.
Jättefin bild på dig också, och härlig blus! =)

Ha en härlig fredag och en bra helg! Här bär det av till Ullared imorgon! =D

Kram Madde

http://maddespyssel.blogspot.com

vitamoblerochbarnbus

10 mars 2012 20:11

Tack snälla!!!
Det var faktiskt inte så jätte svårt...om du har photoscape så hojta till så ska jag försöka att hjälpa dig :-)
Men vad bra...har fått lite olika färgbud...men idag fick jag hjälp av svägerskan så nu är den garanterat grå hos alla som kikar in :-)

Tack så mycket...blusen kommer från kappahl,rea till och med ;-)

Ha en härlig helg du med...Åhhh Ullared,hoppas att du har hittat
något fint :-)
Kram//Anja

 
Ingen bild

Kristina

10 mars 2012 17:01

Tjing.
Vilken fin sida du fått ihop. Var såklart fin innan åxå ;)
Hoppas inte svägerskan Lisa blev alltför ledsen för att hon ej fick hjälpa dej.
Min bakgund varierar från svagt grön till i skrivande stund grå.
Spännande fenomen...

Gråa kramar//Kristina

vitamoblerochbarnbus

10 mars 2012 20:47

hejsan!

Tack så mycket :-)
Nu är bakgrunden grå därför att svägerskan istället fick hjälpa mig med färgen,
Så jag är säker på att hon känner sig behövd ändå ;-)

Kramar//Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards