Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 5 mars 2012 16:12

Hejsan hej!


Mitt i min lilla energi kris så vaknade pysselsuget till liv,

för tänk så trist det var att piffa garderoben utan piffet liksom ;-)

Kan ju bli hur svårt som helst!


Så med en gammal tavelram och en nypa

idérikedom så fick jag fram vars en tavla till pojkarna :-)

(eller ja...jag är klar med en än så länge :-))

Efter detta projekt så ser köket ut som en katastrofzon

och det luktar rejält bränt överallt!

Men det är sådant man får ta när pysselsuget akut faller på :-)


Ha en soligt fin dag

Kram//Anja



Lillebrors tavla...har inte bestämt mig för om jag ska flytta ner BB-bandet eller om

jag ska sätta dit något annat :-)

 




Skrivet av mig med en ljusblå tushpenna på grovt papper som jag sedan har

bränt i kanterna!

 




Sågade ut ett V i mdf som jag sedan målade :-)

   

Av vitamoblerochbarnbus - 5 mars 2012 09:21

Godmorgon söta ni!


Hoppas att ni har haft en härlig helg...vår helg har gått ut på

att leta efter Olivias glasögon som är spårlöst försvunna :-/

Tokigt...för vi är nästan helt säkra på att dom är här hemma någonstans!

Och när vi nu skulle leta överallt så tyckte

jag ju att det var en utmärkt idé att sortera och ställa i ordning där man letade,

inget ont utan något gott ;-)


Idag är min plan att leta fram reservbatteriet (till mig själv)

Och sätta lite fart och få klart i pojkarnas garderob,det är egentligen bara

det roliga kvar så som att lull lulla runt där inne :-)


Ha en riktigt härlig måndag

Kram//Anja



Hittade vars en krok till pojkarna i Ullared som jag tänkte att jag skulle

hänga deras jeans på (Ett par då ;-)) Mest för att det ser lite sött ut :-)

 




Har en stund letat efter den perfekta mattan med rätt färg till garderoben och

hittade denna fina blåa på loppis....för en tia :-D

   

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards