Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 14 mars 2012 19:38

Godkväll i hemmen!


Dagen blev lite trevligare efter lite bak (alltså bakning,inget annat ;-))

Och fika med vännen och hennes små godingar :-)

Dock så smög sig början till migrän fram....men nu tänkte jag bara sitta helt still

och äta en muffins eller två ;-)

Så då ska det ju inte behöva vara någon fara med huvudet ju!


Fick även hämtat ett eeeefterlängtat paket på posten...vad det var tänkte

jag visa er imorgon,men kan säga att det är lite av en ny

Kärlek för min del ;-)


Nu tänkte jag bjuda på lite fika bilder

Kram//Anja











 



 









 



 








 



 








 



 








 







 



Lillans lilla vän hade plockat med sig söta blommor....Så Gulligt!!!

        

Av vitamoblerochbarnbus - 14 mars 2012 10:14

Goddag alla ni!


Ni vet när man tycker att man har koll på det mesta och att det går precis

så bra som man önskar....Då får man en ofrivillig studiedag ;-)

Och vad innebär då en sådan...JO,det innebär att man inser väldigt sent att barnen har studiedag

och då snabbt kommer på lite skoj att hitta på....MEEEN istället vaknar till

barn som bråkar med varandra,någon som skriker på någon annan för att

den andra skrek på den tredje medans den fjärde gnäller om att hon svälter.....

fem minuter efter att hon slagit upp ögonen ;-)


Den femte övar på att bli ligist och tar sig för precis allt som man kan tänka sig

att man INTE bör göra när man är ett år vilket leder till krukor och jord (och mina nya

fina planteringar) på golvet och en mamma som

 Dammsuger med en liten på höften samtidigt som hon fixar fram frukosten!

Ja,så såg min morgon ut idag...så givetvis missade jag att lyssna på mix megapol

och vet då inte om jag missade min chans att vinna...fast kanske lika bra att

inte veta isåfall ;-)


Hoppas att er dag börjat bättre,nu ska jag göra så gott jag kan

för att vända denna negativa spriral till något positivt :-)


Kram//Anja



Stora flickan är väldigt kreativ...tog sina små slantar och gick och köpte te,piffade en glasburk och

vips har man sin egen lilla doftkruka ;-D

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards