Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 22 mars 2012 19:19

Godkväll!


Efter middagen så gick lillebror och jag på en promenad...eller ja....jag gick

och lilleman åkte ju vagn såklart ;-)

Nog för att han är väldigt duktig på att gå...men det tar ju dubbelt så lång tid,

så lite vagn och lite promenerande för lillen så blev det perfekt :-)


Funderar på att ha en liten tävling här hos lilla mig igen,

ska bara fila lite på "reglerna" sen så smäller det,så håll utkik ;-)


Ha en härlig kväll

Kram//Anja





Sötaste halsbandet kommer från Caxi Design och lilla skylten från Ullared ;-)

 


Av vitamoblerochbarnbus - 22 mars 2012 16:00

Hejsan finaste!


Ja nu spirar och gror allt fint utomhus och lämnar små söta gröna knoppar

lite här och var, och med sig drar det

Mitt humör...känner mig glad och positiv av allt som händer just nu :-)

Hoppas att ni har det precis lika bra som jag och

att ni hinner njuta av det härliga vädret :-)


Strax blir det middag......med favoriten.....smörstekta vitlöks

champinjoner on the side,Mmmm ;-)


Ha en fin dag

Kram//Anja



Mina Gurkplantor växer och växer :-)

 







 



Förra årets Persilja kikar fram igen......







 



Likaså gräslöken :-)

     

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards