Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 24 mars 2012 20:21

Godkväll bloggisar!


Idag var min plan att göra så lite som bara möjligt....på så lång

tid som bara möjligt ;-)

Kan säga att det gick kanoners ända tills det inte riktigt gick kanoners längre,

Så istället för att göra så lite som möjligt (eller bara vara lat ;-))

Så satte jag tapeter i lull lull rummet och även i en garderob som jag

tänkte ha lakan och annat i :-)


Summan av kardemumman är väl att jag är urkass på

att var lat ;-D

Men fick ju gjort lite måsten som ändå skulle göras så småningom!

Nåja,ha en härlig kväll

Kram//Anja




Men vad kan detta vara nu då.......

 






Jamen det är ju min fiiina handuks...ehh....stege ;-)

Denna var från början en trappstege som var Jääätte hög,tyckte att den var jätte fin som den var

 men då jag inte hade någonstans att ställa den så åkte sågen fram :-)

Funderade på att måla den....men tycker att den är vacker som den är!

   

Av vitamoblerochbarnbus - 24 mars 2012 11:48

Hej Hej!


Idag var jag allt morgon pigg,redan halv 6 så tyckte lillan att vi skulle

stiga upp och när jag har blivit väckt....tja,då är jag ju vaken :-)

Och nu är det ju så ljust på morgnarna så det känns ju omöjligt

att försöka somna om igen...Imorgon är det dags för sommartid,Härligt!!!!


Och snart är det ju Påsk också,vi har bjudit hem  "tjocka" släkten så det

ska bli spännande att se hur många vi blir i slutändan :-)

Dock har jag inte börjat att fundera kring bordsdekorationen...hmmm,någon som

har lite tips om fina och enkla dukningar?

Får fundera på det ett slag...men har i allafall bestämt mig för att köra

på tradition,vitt och gult :-)



Nu tänkte jag mysa vidare denna lördag,

Ha en härligt fin dag alla ni

Kram//Anja



Ps.Glömde ju skriva att tävlingen pågår till och med nästa fredag så Heja heja ;-))




 







 




   

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards