Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 2 mars 2012 18:45

Godkväll alla ni!


Kikar in en snabbis

 Och önskar er en riktigt härlig fredag!

Här hemma är det trotsiga barn och trötta föräldrar som gäller ;-)

Så kvällen kommer att avnjutas med mys i soffan och diverse gott!


Hoppas att ni alla har haft turen att njuta en stund av det underbara

vårvädret som verkligen har visat sig från sin bästa sida idag :-)


Ha en härlig kväll

Kram//Anja


 

Av vitamoblerochbarnbus - 2 mars 2012 09:07

Godmorgon söta bloggisar!


Jag har ett tag gått och längtat efter lite "egen" tid med min käre make,

Eller ja....barnledig tid :-)

Senast vi åkte någonstans utan barnen var för.....över fem år sedan?!??

Och min längtan har då varit en övernattning på Ystad saltsjöbad....för visst låter det

lyxigt härligt med spa,middag och härlig frukost!

Och nu är det ju så att världens bästa moster har gjort detta möjligt,så vi ska

dit och övernatta och bli bortskämda i april....Med kära moster och hennes make som härligt sällskap :-)

Jag läääängtar...det ska bli så mysigt :-D


Idag kikar solen fram och fram kommer då även det glada humöret,

funderar på att ta en liten promenad med minisarna när lillebror vaknat :-)

Hoppas att ni har en härlig fredag och njuter av det fina vädret!


Kram//En GLAD Anja




Den ostylade sanningen ;-)

 





 



Den skyldiga......

 





 



Som tar sig en funderare.....





 



Och sedan äter upp bevismaterialet ;-D

      

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards