Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 10 mars 2012 10:46

Hejsan hej!


Igår skulle vi avsluta kvällen med fredagsmys med barnen!

tanken var att vi skulle se Ice age 2....och det gjorde barnen och käre maken,

Jag somnade på soffan så jag var ju med på ett vis ändå...eller ;-)


Mina små fröer som jag planterat börjar äntligen sträcka sig mot solen,

Både paprika,gurka och blomsterkrasse har kikat fram :-)

Nu väntar vi på stockrosor och att få lov att sätta ännu flera frö i jorden.

Har ni börjat plantera något än?

Och vad i så fall?

Alltid kul att höra vad ni har för trädgårdsplaner :-)


Ha en riktigt fin lördag

Kram//Anja




Kanske inte så fin bild...men visst är det härligt att se att något kan växa i en äggkartong :-)

 


Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards