Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 17 mars 2012 18:54

Godkväll söta läsare!


Då var stora flickorna iväg och jag fick nätt och jämt gå ur bilen,för dom skulle

ju vara med kusin M heeelt själva,och jag som tänkte att jag iallafall

kanske fick smyga med på en fika...Nej,tji fick jag ;-)

Men det var okej ändå....jag skämde bort mig med en tur på stan och med det ett nytt

läppglans (Läppslams som lillan säger ;-)) Och en ny mascara :-)

Tänk så lite det ska till för att man ska känna sig nöjd och glad!


Minns ni mitt gissa pysslet inlägg?!??

Inte det...nähä ;-)

Nåja,iallafall så var det en matta som jag hade tänkt pyssla ihopa,

och det går fin fint framåt....hade ju säkert gått fortare om jag faktiskt hade kunnat

virka....Meeeen det kan jag ju då inte,senast jag provade på det så slutade det med

att mitt ena finger blev BLÅTT (Fråga inte ;-))

Och jag är säker på att jag i slutändan kommer att få klippa av tråden från virknålen,

För joooo,den sitter kvar där ännu och inte vet jag var jag gjort av den heller ;-)


Jaja,men en matta lyckas jag ju med ändå,med eller utan virk kunskap!

Nu blir det soffmys,smågodis och annat som hör till :-)


Kram på er//Anja




Ja...såhär ser det ju då ut so far ;-)

 








 



   

Av vitamoblerochbarnbus - 17 mars 2012 10:58

Hejsan hej alla fina bloggisar!


Idag är det lite kyligare,men det gör inget...för snart blir det en

varm dush för min del och sedan blir det en vända in till stan med

stora flickorna som ska sova över hos min kusin!

Min kusin är nog bland dom mysigaste av människor,hittar alltid på en

massa härligt....hmmm,jag kanske skulle ta och sova över jag med :-)


Nåja,det är snart snaaaart dags för käre maken och mig att åka

till Ystad och bli bortskämda med både god mat,spa och härligt sällskap!

Hur gör ni som har/haft små barn för att få lite egentid??

Jag tycker att det är super viktigt att käre maken och jag får lite tid

tillsammans,men tyvärr blir det inte så ofta.....faktum är att vi har flera år

mellan varven :-/


Om man inte räknar soffmys såklart...för det har vi ju nästan

varje kväll :-)



Nej,nu väntar den varma dushen på mig!

Ha en härlig dag finaste läsare :-)

Kram//Anja




SlangGurka...eller...ja.....alltså.....början till det iallafall ;-)





 



Blomsterkrasse.....blomstöd av.....Grillpinnar :-)

   






 



 






Älskar när krukorna får så här fiiin patina :-)

Vet att många fuskar till detta med både färg,filmjölk och gräver ner krukorna,

Men inget fusk här inte....jag har tååålmodigt väntat på att få mina krukor så här :-)

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards