Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 8 mars 2012 19:05

Godkväll i stugorna!


Nu har jag äntligen fotat dom fina burkarna som jag

fyndade igår på loppisen.....Tänkte höra med er fina läsare om någon av er

vet något om dessa burkar?

Ser ju att det inte är ikea och helt nya är dom ju inte ;-)

Och lite kul är det ju allt när man vet något om det man hittat,det står iallafall

Glimma glasbruk/Glimåkra på locket!


Idag blev jag lite sen när jag skulle hämta hem barnen....Linnéas fröken

slutar imorgon och barnen samlar in lite pengar för att köpa något fint så jag skulle

ju då ta med en slant och lämna till den som höll i det hela,in for jag på interflora

och tänkte att jag köper en blomma och en liten kruka och tar ut en tia över beloppet!

Men neeej....det fick dom ju verkligen INTE göra!!!

Måste säga att jag kan tycka att det är dåligt...det var ju inte så

att jag bad om en halv miljon liksom,och hon i kassan måste ju sett hur stressad jag var,

Kan man inte vara lite hjälpsam då?


Nåja,jag ska väl inte gnälla...jag kom i tid ändå,med en tia rikare från Preem :-)

ha en fin kväll

Kram//Anja







 




 







 









 









 



       

Av vitamoblerochbarnbus - 8 mars 2012 10:00

Godmorgon alla ni!


Hade tänkt att börja dagen med baby rytmik med lillebror,

men vaknade med jätte ont i ryggen så vi tar en lugn hemma dag istället!


Många av er har frågat var jag hittar alla olika loppisar som jag går på,

Nu är det ju så att än så länge så finns det ju inte så många men när våren dyker upp

på riktigt då brukar jag hitta några stycken :-)

Så här under vintertid så är det "fasta" loppisar som gäller,dom finns lite överallt

Ni som bor i krokarna kan hojta till om ni vill ha tips om var man kan hitta och

för er som bor lite längre bort så går det lika bra att Googla :-)

Många av dom fasta loppisarna som jag går till har jag hittat på det viset!


Och när våren och sommaren kommer så får jag väl säga som min

goa svärfar....Jag går dit näsan pekar ;-)

Oftast om man bor lite längre ut på landet så hittar man små loppisar lite här och var,

så ta en sväng ut på landet i sommar vet jag :-)


Ha en häääärlig dag

Kram//Anja



Ps.till er som undrar....Nej,jag tänker INTE kommentera att det snöar,Nej jag tycker INTE att

det är ett dugg trevligt så därför ignorerar jag det och låtsas att det är vår ;-))


ps igen.Lämna gärna en liten hälsning,då blir jag så himlans glad :-)




Här kommer lite vår....Från mig till er alla :-)

 






 








 



 






 



 






 



Loppis fyndad tekanna.....Jo,jag använder både kannan och muggen till te så därför

sätter jag alltid plastfolie i botten så det inte kommer en massa tråkiga fläckar av jorden :-)

      

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards