Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 3 mars 2012 09:44

Godmorgon Världen!


Nu är vi vakna och har precis börjat dagen med låååång mysfrukost :-)

Solen kikar fram även idag och jag tänkte ta mig i kragen och måla färdigt alla

mina små projekt som bara har blivit stående.....Ni minns kanske vad käre maken sa,

Inga loppisar förräns allt är klart.....Hihi,att han tror på det själv ;-)


Ett av dom tipsen jag fick från en av dom goa tjejerna var av

 Jag-måste-ha-det-det-är-MITT-tänk-om-någon-köper-det-när-jag-sover Omfattning ;-)

Så ni kanske förstår att denna lilla mamman satte igång att ringa runt

på morgonkvisten för att få den lilla skönheten helt för mig själv :-D

Och nu står det ute i käre makens jobbe bil...ska visa er så snart vi har burit in det!

Och med lite omvårdnad och kärlek så kommer denna gamla möbel att

bli så vacker så :-)


Och sist men absolut inte minst (möjligtvis äldst ;-))

StOOrt Grattis älskade Pappa....idag blir du hela 50 år gammal!!!!

Så med det sagt så tänkte jag visa er bilder på vad pappa

ska få i present av oss idag......Hihihohohahaha....trodde du allt pappa ;-D


Nej så klart inte då min pappa brukar kika in här ibland :-)


Ha en härlig dag finaste ni,det tänker jag ha!

Kram//Anja



Målning av stolarna forsätter.......

 


Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards