Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 31 mars 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 31 mars 2012 20:29

Godkväll i Mörkret!


Idag har stora dottern och jag haft en mysig shopping dag medans dom små

stannade hemma med käre maken :-)

Olivia är tyvärr krasslig IGEN och har vilat bort dagen med feber och förkylning :-/

Får hoppas att värmen snart kommer på allvar så att vi kan få bli av med

alla tråkiga baciller....Idag fick vi till och med se några snöflingor,

men till min stora glädje så var det bara en och annan :-)


Nu är det Earth Hour,så nu sitter jag och försöker att skriva

rätt i mörkret,inte helt lätt...Men om det kan göra någon skillnad för

våran jord och denns välmående så är det så det får vara!

En timme kan jag allt bjuda världen på ;-)


Nu får ni ha en fortsatt härlig kväll och hoppas att ni

släcker lampan ni med...om så bara för en liten stund :-)

Kram//Anja




Lite av dagens fynd :-)

 









 



Jag älskar sådant här smått och gott.........

 









 



Och tänka sig........

 









 



Att det var sådan hej dundrandes Rea att varje sak endast kostade en tia stycket :-D

Ojojoj,vad jag älskar fynd!!!!

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards