Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 20 mars 2012 22:04

Godkväll i stugorna!


Som ni alla vet vid detta laget så tycker jag om att

ha ordning och reda runt i kring mig.....MEN det finns undantag kan jag lova ;-)

Och bilen är definitivt ett sådant undantag,idag medans Wille och jag väntade på Linnéa

så fick vi för oss att röja....ja...verkligen röja i bilen :-D


Vi hittade kex,kläder,nappar,mössor,vantar,reklam,en räkning?!??

en tvättställning och en massa annat skräp som verkligen inte borde vara där,

Jag vet...visst låter det hemskt,

Men det är bara att erkänna....det bor en slarver i mig också ;-)

Men nu är den fin och städad igen...men jag vet med mig att det lär bli lika illa igen,

Det bara blir så när man kör runt med fem barn och oftast har famnen full av saker när man

går in och därför inte får med sig allt....snygg bortförklaring va ;-)


Nåja...nu vet ni lite mer om mig ;-)


Sov gott fina ni

Kram//Anja



Ni har sett den förr...men visar ändå,dock ingen bil utan ett litet tåg ;-)

 

Av vitamoblerochbarnbus - 20 mars 2012 09:25

Godmorgon!


För ett tag sedan så frågade en av dom goa tjejerna på

Butik Pumpan om jag ville ha ett bord som hon trodde skulle passa mig,

Klart jag ville...men först nu har jag hämtat det och det är så fiiint :-)

Jag är ju vanligtvis inte så förtjust i "Shabby Chik" Men detta vara bara kärlek

 vid första ögonkast,och nu flyttar jag runt på det och funderar på var jag ska ställa det!

(tusen tack än en gång snälla P)


Men helt säkert så kommer det så småningom att få en given plats här hemma :-)

Kanske hade blivit fint i uterummet med lite växter när där blir städat

och fint ...nån gång.....i framtiden.....kanske.....hoppas jag ;-)

Ser framför mig ett uterum fyllt till bredden med växter av alla former så som

små citrus träd,fikon träd,klätter växter och massor av härliga textilier,

så man kan mysa ner sig i en soffa där ute en regnig dag :-)


Tror att ni kanske förstår min dröm :-)


Nu får ni ha en härlig dag

Kram//Anja








 



 






 



 






 



     

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards