Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 7 mars 2012 15:47

Hejsan hej!


Känner ni det.....energin....hur den sakta men säkert återvänder :-)

Det gör jag i allafall....Efter en tids dvala så känns det som att det finns lite hopp

även för en trött mamis som mig ;-)


Och efter att jag hämtat barnen på skola/förskola så tog vi en snurra till Ystad

för att gå på favorit loppisen...om vi hittade något?!??

Det är så säkert som det är sant ;-)

Hittade super fina glasburkar som ska få stå i skafferiet med diverse mjöl,gryn och annat!

Så nu ska det diskas en massa sen ska jag försöka att fota till imorgon!

Nu får ni lite "pics" från lillans rum!


Kram på er//Anja








 

Sötaste mattan kommer från Gripsholm




 



Vändbar...perfekt i ett barnrum ;-)

 




 



Vimplar var det ja......måste ta tag i det känner jag :-)

 






 



       




Av vitamoblerochbarnbus - 7 mars 2012 11:09

Hejsan hej söta bloggisar!


Nu känns det verkligen som att våren är på väg med allt vad det innebär :-)

Själv har har jag stora förhoppningar på framtiden och det känns som att

det äntligen börjar bli lite medvind för vår del!

(Hoppas hoppas)


Har funderat ett tag på alla mina fröer som jag vill

prova att så....Jösses vad många jag har köpt på mig :-D

Det ska bli super kul att få sätta alla dom små fröerna i jorden och se vad

det blir till,mitt lilla problem blev ju dock hur jag ska ha plats till dom alla!?!!

Fyllde ju hela huset med krukor förra våren och då hade jag inte hälften så

många som jag har nu ;-)


Därav rubriken idag...jag gjorde min egen "fröminator"

Alltså en lite manik som  kan hålla maaaassor av små söta krukor utan

att ta så där jätte tokigt mycket med plats...fiffigt va ;-)


Ha nu en härlig dag

Kram//Anja



Hur man gör en egen "fröminator"......Man tar två zinkfat (som måste vara täta såklart,annars går det

bra att sätta silicon i skarvarna) Sen tar man en konservburk och sätter fast den med silicon i båda

faten och vips så är man klar :-)

 




Kanske inte toksnygg...men man kan ju måla,eller som jag...låta den vara och bli sliten

på sitt eget sätt :-)




Snart...snart är det dags att få alla frö i jorden :-)

     

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards