Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 23 mars 2012 14:08

Hejsan hej!


Många av er har skrivit att ni tycker om alla små skyltar som

jag har i varje rum här hemma,så nu tänkte jag ge er en

chans att få lov att vinna en söt liten skylt ni med :-)

Och så här går det till


Skriv i en kommentar varför just du vill vinna och vilken skylt

du kan tänka dig,och sedan länka antingen till din egen blogg eller till Facebook :-)

Det sist nämnda är absolut inget krav,men det hade gjort mig så

väldigt hjärtligt glad!!!


Ha en fin dag härliga bloggisar

Kram//Anja




Man kan vinna denna........








 





Eller denna..........

 







 




Eller kanske denna :-)

    

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards