Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 9 maj 2012

Utredning?

Av vitamoblerochbarnbus - 9 maj 2012 09:22

Godmorgon fina bloggisar!


Då var målandet i full gång....måste ju säga att jag är tokigt trött

på att måla vitt...så idag blir det en tur till färghandlen!

Nu blev ni nyfikna va ;-)

Sen har jag funderat på en sak....när man inreder inne så är ju det inredning,

då måste det ju vara utredning när man inreder ute...eller :-D


Det känns riktigt mysigt att ha ett helt rum att fundera kring,

igår flyttade jag runt en massa på dom olika sakerna som ska vara i uterummet.....

Men får liksom inte till det riktigt bra än.....tror att det känns bättre när

möblerna är målade och klara dom med :-)

Men något litet har jag ju bestämt mig för att det SKA vara där,

vad det är...får ni se nu.......


Kramar//Anja




Lite tropisk känsla är väl inte fel :-)






 




Måååånga frukter är på gång.....








 




Undrar om dessa träd går att övervintra....och huuur i såfall...någon som vet?

 








 









 




Blommorna på detta träd doftar ljuvligt :-)

        

 
 
Sofia - Hildas hem

Sofia - Hildas hem

9 maj 2012 09:46

Det är klart att det heter utredning ;)

Jag har ett kumquatträd som också är citrusfrukter och jag har faktiskt övervintrat det inne i vardagsrummet hela vintern och det har blommat fint och det kommer massor med nya frukter. Enligt konstens alla regler så ska man inte övervintra dem inne eftersom det är för torrt och varmt, men det gick så man får nog testa sig fram. :)

Jag önskar dig en härlig dag!
Kram Sofia

http://www.hildashem.se

vitamoblerochbarnbus

10 maj 2012 11:21

Visst....bra att jag inte ensam tycker så ;-)

Åhhh,tack snälla för tipset...vill ju så gärna försöka få dom att övervintra i allafall :-)
Vad härligt att ditt träd hämtade sig....får hålla tummen för att mina vill vara med nästa år också :-)

En härlig dag till dig med
Kram//Anja

 
Ingen bild

Kristina

9 maj 2012 13:13

Go´middag.

Kan tipsa dej om en bra sida som heter Odla.nu
Där finns en massa spännande läsning om olika saker i växtvärlden.
Hoppas du kan få info där om ditt fina träd.

Kram//Kristina

vitamoblerochbarnbus

10 maj 2012 11:19

Hejsan hoppsan!

Åhhh,tack snälla...och tack än en gång för dom fina broshyrerna.....blir ju helt varm i hjärtat när någon tänker på lilla mig!!!!

Massor av kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards