Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 8 mars 2012

Lite Hjälp!?!!

Av vitamoblerochbarnbus - 8 mars 2012 19:05

Godkväll i stugorna!


Nu har jag äntligen fotat dom fina burkarna som jag

fyndade igår på loppisen.....Tänkte höra med er fina läsare om någon av er

vet något om dessa burkar?

Ser ju att det inte är ikea och helt nya är dom ju inte ;-)

Och lite kul är det ju allt när man vet något om det man hittat,det står iallafall

Glimma glasbruk/Glimåkra på locket!


Idag blev jag lite sen när jag skulle hämta hem barnen....Linnéas fröken

slutar imorgon och barnen samlar in lite pengar för att köpa något fint så jag skulle

ju då ta med en slant och lämna till den som höll i det hela,in for jag på interflora

och tänkte att jag köper en blomma och en liten kruka och tar ut en tia över beloppet!

Men neeej....det fick dom ju verkligen INTE göra!!!

Måste säga att jag kan tycka att det är dåligt...det var ju inte så

att jag bad om en halv miljon liksom,och hon i kassan måste ju sett hur stressad jag var,

Kan man inte vara lite hjälpsam då?


Nåja,jag ska väl inte gnälla...jag kom i tid ändå,med en tia rikare från Preem :-)

ha en fin kväll

Kram//Anja







 




 







 









 









 



       

 
 
Ingen bild

Mia

9 mars 2012 09:42

Hej Anja!
Nästa gång du ska ha blommor,gå till Gardeco.Alltid glad och vänlig,servicemedveten och yrkeskompetent:)
ha det bäst:)/Mia

vitamoblerochbarnbus

9 mars 2012 11:05

Hejsan hej!

Åhh,tack för tipset!!!
Man vill ju gärna känna sig väl möt när man ändå handlar där så ofta som jag gör....men det blir allt till att byta blomleverantör ;-)

Ha en härlig helg
Kram//Anja

 
Ingen bild

Kristina

10 mars 2012 17:08

Hejsan.
Vilka fina burkar. Själv har jag "snöat" in på dom med snäpplock. Konserveringsburkar tror jag mer dom heter. Du vet dom med gummilist o stålbygel.
Har varit en Tupperware-fan i många år. Praktiskt när barne var små o skulle hjälpa till. Tappade man dom så höll dom (oftast). Men med växande ålder så byttes de ut mot glasburkar.
Så nu får tjejerna ta över plasten när dom flyttar ;)

Googlade faktiskt på dina burkar o det finns tydligen mycket från det glasbruket. T o m vitt porslin. Fina skålar på fot bl a.
Det får bli din nya loppissak att leta efter.

Måste ju säga att det var en tjurig människa i blomaffären. Men man ska aldrig låta energitjuvar ta över. Tur det finns fler butiker i din stad som är mer tillmötesgående.

Glasklara kramar//Kristina

vitamoblerochbarnbus

11 mars 2012 12:52

Hejsan!

Ohh,ja,vet precis vilka du menar...har en drös av dom också ;-)
Tupperware är inte riktigt min grej...tycker att det är för dyrt :-/
Men har hört många som varit
nöjda med sina :-)
Perfekt...då får dina tjejer ett litet startpaket ju ;-)

Jasså,där ser man...det får nog allt bli min nya leta-på-loppis-grej ;-)
Tack för hjälpen :-)

Japp,väldigt otrevlig!
Möjligt att jag kan vara lite känslig...men jag vet med mig att jag aldrig skulle göra så själv så därför känns det extra trist!
Vi har många söta butiker här som man blir glad av att besöka :-)

Kramisar//Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards