Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 30 mars 2012

Och Vinnarna Är......

Av vitamoblerochbarnbus - 30 mars 2012 21:25

Godkväll allihopa!


Då var det fredagskväll och här är det soffmys för hela slanten,

Och egentligen skulle jag presentera vinnarna i tävlingen MEN.....Jag tänkte att

jag väntar tills imorgon.....Hihi,Skojade bara ;-)


Och Vinnarna är........



Kirstie Sundholm som ville vinna för att sedan skicka vidare

skylten till Elisabeth från Sofias Änglar,

Och sådan omtanke rör mitt hjärta så STORT Grattis :-)

(Fånga Dagen)




Sandra Huset vid Sjön som ville vinna för att hon så ofta tävlar

men sällan har turen på sin sida,så nu var det din tur!!!STORT Grattis till dig :-)

(Tro,Hopp&Kärlek)



Maria som är lycklig över sitt nya jobb!

STORT Grattis till både vinst och Jobb :-)

(Lycka)



Tjejer,skicka era adresser till mig så har ni snart

er vinst som ett brev på posten ;-)

Och som vanligt så önskar jag att jag hade en vinst till er allihop,men då hade det ju inte

Varit en tävling,men håll ut...det dyker säkert upp fler tävlingar i framtiden :-)


Ha en Underbar kväll

Kram//Anja





 

 
 
Ingen bild

Maria

30 mars 2012 22:29

Hej Anja! Ooooh vad glad jag blev att jag vunnit tavlan "LYCKA".

Här kommer min adress:

Maria Isaksson
Vevlö 3
61028 Vikbolandet

Tack igen och ha en mysig helg. Kraaam


vitamoblerochbarnbus

31 mars 2012 20:52

Hejsan!

Vad härligt att du blev glad!!!
Tack för din adress,ska skicka din vinst så snart som bara möjligt :-)

Ha en fin kväll
Kram//Anja

 
Sandra

Sandra

31 mars 2012 10:29

Jippii vad glad jag blir! Tack så hemskt mycket Anja!! :-) Du gjorde verkligen min dag, nu när vår brunn bestämde sig för att sluta fungera har vi inte haft vatten på snart 3 dagar. :/ Så jag behövde verkligen lite uppmuntran! :-)

Min adress är:
Sandra Karlsson
Torbjörnahult 4068
34392 Häradsbäck

Tack ÄNNU EN GÅNG!! :-) Kram // Sandra

http://www.husetvidsjon.webblogg.se

vitamoblerochbarnbus

31 mars 2012 20:55

Vad härligt att du blev glad!!! :-)

Nej,ush vad trist...håller tummarna att det löser sig snart och på ett bra sätt!

Tack för din adress,skickar din vinst så snart som bara möjligt :-)

Ha en fin kväll
Kram/Anja

 
Emma

Emma

31 mars 2012 11:38

Vilken fin och mysig blogg du har.
Passar på att önska dig en fortsatt trevlig helg!
//Emma

http://www.emmas83.blogspot.com

vitamoblerochbarnbus

31 mars 2012 20:56

Tack snälla,vad glad jag blir :-)

Och en riktigt härlig helg till dig också!
Kram//Anja

 
Ingen bild

kirstie

31 mars 2012 11:59

Hejsan Fina Du! blir såååå glad att jag blev tårögd när jag vann skylten... Skickar min adress & så ska jag maila Elisabeth att jag vill ha hennes adress för en överaskning =) Har oxå en del saker (överaskning) som jag tänkte skicka till dej... Så sänddin aderess du med ... till... kirstie.ulfsdotter@hotmail.com. & min adress är
Kirstie Sundholm
Ljungav 6
84010 Ljungaverk

Varma Kramar & Tack <3

vitamoblerochbarnbus

31 mars 2012 21:00

Hejsan hej :-)
Åhh,men nu blev ju jag alldeles rörd ju!!!
Vad härligt att du blev så glad,Jag tycker att det är underbart fint av dig att skicka vidare till Elisabeth...hoppas att hon blir lika glad!!!

Men tack snälla du för att du tänker på lilla
mig,jag finner knappt ord!!!
Ska skicka min adress till dig :-)

Ha en riktigt fin kväll
Kramar//Anja

 
Ingen bild

Kirstie (Igen)

31 mars 2012 12:07

Hejsan Hejsan!
Nu har jag skickat till Elisabeth att jag har en överaskning att skicka till henne... Känns bara såååå bra.... Tack Igen // Kirstie

vitamoblerochbarnbus

31 mars 2012 21:02

Åhhh,vad härligt!!!
Jag skickar vinsten i helgen :-)

Kram//Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards