Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 12 mars 2012

Lite Oflyt

Av vitamoblerochbarnbus - 12 mars 2012 10:09

Godmorgon alla fina!


Ja,så skulle man kunna säga...att jag har lite oflyt med sjukdomar och diverse

ålderskrämpor ;-)

Efter att ha haft problem med mina öron under helgen så fick det bli en vända

till Vårdcentralen...Igen (Nej,jag är VERKLIGEN inte den typen som springer dit i tid och otid)

Men med en massa grejs som inte går över av sig själv så är det ju bara

att traska dit...domen idag blev vätska bakom trumhinnorna,inget allvarligt såklart men

ack så irriterande!


Jaja,klaga lagom sa den som klagade ;-D


Vet ni....jag är nominerad till Mix megapols Tjejplan :-)

Så nu får ni allt hjälpa mig att hålla tummarna så jag kanske har turen att

få följa med till New York en vända,hade ju inte varit helt fel kan jag säga!

(Tänk så mycket jag hade kunnat blogga om då ;-))

Imorgon börjar dom fylla planet,jag brukar ju inte vara den som har så mycket tur

i sådana saker men hoppas måste man ju :-)


Nu får jag allt se till att få i mig lite frukost!

Kram på er fina//Anja



Jag vet att jag redan "plågat" er med lillans rum,men då det blivit lite "nytt" så vill

jag såklart visa er :-) Lampan har äntligen kommit upp igen!

 





Hyllan satt innan hos Olivia men blev utbytt mot en tv så nu får den vara fin hos lillan istället :-)

 




Lillan var väldigt upprörd över att lampskärmen hon hade faktiskt INTE matchade hennes

prickiga rum....så jag sydde en ny till henne ;-)




 



Jag ville sätta små tavlor bredvid hyllan men käre maken var emot det förslaget...vad tycker ni??

     

 
 
Ingen bild

kristina

12 mars 2012 17:39

Hejsan svejsan...
Stackare med öronen :(
Det är bland den hemskaste värk jag vet. Jag brukar få klickljud i bland o då hör man sej själv i stereo. Inte bra!

Vad spännande med nomineringen. Klart du har tur.
Du har ju fått presentkort från Pumpan o du har hittat ditt fönster mm mm.
Säger som Peter Harrysson -Spänningen är ooooolidlig.

Tycker det kan bli fint med lite tavlor vid sidan av.
Kanske en bit tyg uppspänt i en ram?

Nu bär det av till magdansen för min del.

Håller-tummarna-kramar//Kristina

vitamoblerochbarnbus

13 mars 2012 10:52

Hejsan!

Ush nej,det är inget vidare kul...och jag som har ett viktigt (och spännande) möte idag :-/
Jaja,det får gå...men som du säger,inget kul alls!

javisst är det :-)
Äsh,jag tycker att det är lika spännande bara att sitta och lyssna och hoppas,ett plus om jag vinner men annars var det ju en kul grej bara :-)

Visst hade det...får funder ett tag och se om jag kan få med käre maken....det är så sällan som han lägger Veto så när han väl gör det så vill jag ju inte "trampa" över honom :-)

hoppas dansandet gick bra och var kul!
Kram//Anja

 
Ida

Ida

13 mars 2012 15:54

Hej hej!
Har nyligen hittat till din blogg och kikar numera in lite då och då! :)
Så fint rum! :) Längtar tills jag har ett hus som jag kan fixa med som jag vill! Just nu försöker jag göra det bästa av vår hyreslägenhet!

Jag har för övrigt också blivit nominerad till Tjejplanet! ;)
Lycka till!!

// Ida

http://www.dobelieve.blogg.se

vitamoblerochbarnbus

13 mars 2012 19:47

Hejsan!

Vad kul att du har hittat hit :-)
Tack så mycket,Visst är det kul med hus men alltid finns det något att göra ;-)

Håller tummen för att du snart får ditt eget hus att piffa runt i :-)

Härligt!!!
Då får vi ju se till att vinna båda två :-D
Lycka till!!!

Ha en fin kväll
Kram//Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards