Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 27 november 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 27 november 2011 20:43

Godkväll!


Då har vi både varit på kalas och adventsfikat :-)

Jag har minsann även hunnit med att köpa lite julklappar....härligt!

Hade jätte gärna velat gå på julskyltningen men när vi kom hem från kalaset så hade lillebrors

feber stigit till 39.7 :-(

Så det blev hemma mys med lillen istället,och nu är det till att ta tempen på honom mest hela

tiden för att kolla att vi får ordning på den där febern!


Jösses,nu är stormen över oss i full styrka,känns riktigt obehagligt när hela

huset skakar....hoppas att vi får behålla strömmen här hemma,såg

att många hushåll blivit utan nu under kvällen!

Är förvånad över att barnen kan sova här hemma....för det är helt otroligt vad

högt det låter :-S

Nåja,nu lämnar jag er med lite kalas bilder!

Kram//Anja


 


Söta brorsdotterns tårta,den lilla loppan som för övrigt var sjuk hon med men ändå var vid gott mod :-)

 

Av vitamoblerochbarnbus - 27 november 2011 11:22

Hejsan hej!


Oj vad det blåser här idag....riktig storm!

Och förra året på samma datum så var marken täckt av ett tjockt lager snö.....Åhhh vad jag vill

ha snö nu ;-)

Idag är det första advent och det är äntligen fritt fram att piffa som man behagar,

dock så satte vi upp ljusstakar och planterade massa fina julstjärnor i fredags!

Nu är det bara gardinerna som ska upp och en och annan tomte,är egentligen inte så förtjust i att ha

massor med små tomtar överallt men barnen tycker ju såklart att det är fint!

Så några får det ju definitivt bli :-)


Nu ska stora barnen och jag göra oss klara för att gå på kalas,

min älskade lilla brorsdotter fyller två år idag!

StOOrt Grattis till fasters lilla Tova!!!


Lillebror är fortsatt febrig och inte alls på topp så han

och pappa får stanna hemma och mysa istället!

Ha en riktigt mysig 1:a advent

Kram//Anja



Har sparat på mig "småpresenter" under året så barnen ska få en present var fram till den 24 :-)

Blir ju en hel del när man har fem små ;-)

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards