Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 6 november 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 6 november 2011 19:04

Godkväll!


Idag har vi haft härligt besök av goa vänner och deras goa små killar :-)

Massa bus och skratt både för vuxna och barn...fikat och ätit söndagsmiddag (korv med bröd ;-)


Under morgonen fick vi äntligen satt upp vår fina tavla....men är inte helt nöjd :-/

Alltså...tavlan är jag ju givetvis nöjd med men fortfarande så ser väggen lite naken ut.....funderar

på att sätta upp två små tavlor också,en på var sida av den stora!


Eller så kanske vi väntar tills att vi hittar några fina speglar....eller annat fint!?!?

Nåja,det får vara så här tills att vi vet vilket :-)


Nu blir det soffmys för hela slanten

Kram//Anja



 


Saknas ju fortfarande lite piff på väggen....men vad?!?!??

   

Av vitamoblerochbarnbus - 6 november 2011 09:54

Godmorgon fina ni!


Idag kikar solen fram liiiite mellan några gråa moln,träden är snart helt nakna förutom

några enstaka löv som kämpigt håller sig kvar :-)

Igår gick jag ut i bara en tjockare kofta....kikade på våra träd och buskar som har börjat få

knoppar igen?!?!! Varken växter eller jag verkar tycka att det är kallt!

Jag som trodde att det snart var vinter.....växtligheten verkar förvirrad ;-)


Jag vet att jag frågat er innan men nu känner jag att lite hjälp hade varit.....just till hjälp ;-)

För stunden så verkar min inspiration vara lite bortblåst så nu tänkte jag fråga er,

Vad är det som får er att kika in här?

Vad vill ni gärna se mer av?


Är det pyssel,bakning,barnen, inredning eller är ni nöjda som det är,alltid kul att veta

vad det är som ni finner intressant :-)


Ha nu en riktigt härlig söndag fina ni!

Kram//Anja


Denna fina är dock inte förvirrad av vädret då den är......i plast ;-)

 


Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards