Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 11 november 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 11 november 2011 18:21

Godkväll!


Kikar bara in lite snabbt ikväll och visar er lite bilder på dagens bullbak!

Dagen har gått i trötthetens tecken,men ingen förkyning....än :-D

Så jag fortsätter kvällen i samma takt...mysa runt,tända ljus och fika i massor,

En alldeles perfekt fredags kväll om ni frågar mig ;-)


Så ni får ha en underbar kväll söta ni och tusen tack för era goa kommentarer,

några av er har skrivit att jag tillför lite extra i er vardag men vet ni vad....NI sätter guldkant

på min vardag med alla era söta fina goa härliga kommentarer!

Hjärtligt tack för det :-)


Kram//Anja



Hjärtkanelbullar :-D


 


   

Av vitamoblerochbarnbus - 11 november 2011 09:02

Godmorgon!


Hoppas att ni alla har en härlig fredags morgon,själv vaknade jag med värk i hela kroppen....misstänker

förkylning på gång :-/

Men men,det var bara att hoppa glad ur sängen (läs rulla trött ur sängen ;-)

Jag har minsann inte tid att ligga och lata mig så här en fredag....eller vara sjuk för den delen i heller!

Så om jag låtsas att jag är på topp och smäller på mig lite puder och mascara så måste

ju allt vara precis som vanligt...eller ;-D


Tusen tack till er söta läsare som lämnade en kommentar om vem ni är,härligt att veta att det

inte bara är siffror i statistiken :-)


Nu får ni ta del av ett samtal mellan min kära make och mig!

Min kära make

-Älskling,om du känner för det kan du spackla igen skruvhålen???


Låååång tystnad....



Ehhh,om jag inte känner för det då??

Låt då bli!

Tänke tänke tänke....måste jag ha dåligt samvete om jag inte gör det?

Det är ju upp till dig!

Attans........

Fast det gick bra ändå,för jag somnade,så inget dåligt samvete här inte ;-D



Ha en härlig fredag fina ni

Kram//Anja


 


Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards