Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 25 november 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 25 november 2011 09:15


Godmorgon alla fina läsare!


Då var det fredag....härligt!

Och äääntligen kan man få lov att jul piffa.....har ju längtat efter detta en hel månad snart ;-)

Vår morgon har varit fullt ös....stora barnen skulle ha utedag med allt vad det

innebär,massa kläder och massa fika!

Men eftersom att våra barn är aningens morgondisträ så slutade det med att jag fick skynda in alla

i bilen och suuuussaaaaa ner till skolan....men vi kom i tid :-)


Idag ska här städas in i minsta vrå....för mycket städning har det inte blivit denna

veckan när förkylningen har tagit sin plats mest hela tiden,men det känns ju inte särskillt

motiverat att julpynta OVANPÅ stöket ;-)

Så därav städedag!


Nu tänkte jag visa er lite Mystoa bilder!

Det är inte helt klart och bilderna blev något gulaktiga då det inte finns något

fönster där inne....men ni får fantisera bilderna blåa.....Näää,skojade bara......

Vita såklart ;-D


Ha en underbar fredag och ni som bor i närheten

är hjärtligt välkomna på Loppis imorgon :-)

Kram//Anja


Som sagt lite gulaktigt...men det är i verkligheten vitt och grått :-)

 


Pallen har hittat en plats!

 


Tadaaa....tanken bakom mina muggar,en till varje med vars en handuk under!

Nu ska jag bara hitta fina tandborstar också ;-)

Min tanke med att ha vars en handuk är att när man har många små barn så kan man kanske

minimera smittor och baciller genom att hålla isär det lite :-)

   


Under vasken ska ett Gammalt fint pottskåp stå som vi ska köpa på......Äsh,vi ska

hämta det hos grannen i helgen ;-)

 


Jag har länge gått och kikat på en industri lampa....men för 1800!?!! kr så fick jag allt låta bli ;-)

Så jag köpte en silvrig lampa på ikea för 129kr,målade den svart,sedan vit,sedan slipa och smälla

till den ett par gånger med en kedja :-D Blev fin fint tycker jag!

       



 


Ja,okej...denna toarullehållare är lite gulaktig även i verkligheten ;-)

Men då jag ändå tycker att trycket på är liiiite väl Shabby chic så ska denna snart monteras ner

och få sig en spraydush med vit färg :-)

=Vit och inte shabby!

   

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards