Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 13 november 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 13 november 2011 21:31

Godkväll söta ni!


Har ni firat era fina pappor idag?

Vi har fikat och myst i två omgångar,man kan aldrig få för mycket fika ;-)

Nu är vi mätta och belåtna,disken är diskad och barnen ligger och sover sött!

Nu blir det bara soffmys,ett perfekt sätt att avsluta en dag som varit full av........Mys :-D


Och nu till pysseltipset....på länken nedan kan ni gå in och skriva ut en söt liten

målarbok med Pippimotiv,perfekt att ha en regnig dag när barnen är rastlösa,

Bara att skriva ut och börja färglägga :-)


http://www.astridlindgren.se/sites/default/files/pippis_malarbok.pdf 


Ha en härlig kväll

Kram//Anja



 



 



    



 



   

Av vitamoblerochbarnbus - 13 november 2011 10:12

Godmorgon!


Såååå....kom jag på något bättre i Farsdag present!?!!

Ja såklart,så idag bjuder vi våra pappor på fika med hemma bakat och massa mys :-)

För det måste ju vara bättre än en slips ;-)

Som för övrigt var annan pappa kommer att få idag enligt statistiken!


Hemmet är nu nystädat och doftar ljuvligt av citron och lavendel :-)

Och vilken härlig känsla det är att krypa ner i en renbäddad säng....tänk att något så enkelt kan

kännas så härligt!

Känner mig riktigt nöjd med min städinsats men vet ju också att med fem barn här hemma så

varar inte känslan av nystädat särskilt länge....så det gäller att passa på att njuta så länge det varar :-)


Har ett litet pysseltips att visa er med lite mindre barn hemma också...men det får bli ikväll :-)


Ha en härligt underbar söndag

Kram//Anja



Det tar ju en stund att stryka med detta strykjärn......Nää skojade bara,men visst är det fint ;-)

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards