Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 9 november 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 9 november 2011 15:35

Hejsan hej!


Idag fick vi fikat som planerat och även bestämt att nu minsann ska goa vännen och jag

motionera varje onsdag kväll :-)

En mycket utmärkt plan tycker jag....men på vägen hem började jag fundera......


Var är mina gympaskor??!?

Och mina träningskläder.....vänta,äger jag ens träningskläder?!?!!

Och OM jag nu äger träningskläder.....måste jag då träna för att komma i dom igen ;-)

Nåja,vi får väl se var det slutar med detta!

Men att träna upp motionen är ju aldrig fel....med eller utan träningskläder!

 (Nej,inte med rumpan bar om jag inte hittar träningskläder såklart ;-)


Ni vet gunghästen som jag visade för ett tag sedan.....den har nu blivit "lagd på is" för en annan skönhet!

En alldeles ljuvlig gunghäst som min kära mamma hämtat hem från Köpenhamn...och nu när dom inte har plats till den mer så blev den min miiin miiiiiiin......

Eller ja.....den blev ju Lillebrors menar jag ju ;-D


Nu blir det till att laga middag

Ha en härlig kväll söta ni

Kram//Anja


Visst är den söt :-)

 



Tror att jag ska låta den vara så här lite sliten och fin,färgen är ju redan rätt ;-)

 



Tusen tack snälla mamma.......och pappa som hjälpte mig att "övertala" mamma till att "stalla" in hästen här,

Även om pappas hjälpsamhet bottnar i att han tyckte att den var i vägen hemma hos dom ;-)

    

Av vitamoblerochbarnbus - 9 november 2011 08:32

Godmorgon fina ni!


Igår fick vi (läs min käre make) lagt golvet på mystoan :-)

Riktigt fint blev det,och jag hoppas att vi kan foga idag då det var ett snabbtorkande fix vi använde!

Längtar så tills att det blir dags att piffa på toan också ;-)


Var inne en sväng om blomsteraffären och ville köpa hyacinter.....och fick frågan

-Vilken färg?

Och jag har nog låtit som att

-Vaddå...finns där mer än en färg man vill ha???

-Jag vill ha vita SÅKLART ;-D

Såklart kan jag tycka att andra färger är vackra dom med,men nu var det vita på önskelistan!


Nu ska lillan ner till förskolan och lillebror och jag ska fika med en go vän och hennes lille prins :-)

Ha en underbar dag finaste ni!

Kram//Anja



Vita?!?! Nåja,gröna än så länge men tanken är att dom ska bli vita så småningom ;-)

Tycker att vaxat papper är så fint så dom får stanna där i!

 



Hihi....en knasig julskylt som jag pysslade ihop igår ;-D

Undrar om jag får några julklappar när jag delar ut ett sådant här budskap :-D

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards