Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 19 november 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 19 november 2011 20:38

Godkväll i vinterkylan!


Hoppas att ni har en härlig lördag,här hemma har vi en bara-vara-vi-dag!

Min käre make var iväg ett par timmar och då passade barnen och jag på

att skruva upp volymen på stereon och dansa oss alldeles trötta :-)


Så dagen har gått åt med att kompensera barnen för en stressig vecka,

med tvmys,tacos och massa bus!

Alltså en perfekt lördag....imorgon ska vi få avklarat ett "måste" och kvällen

avslutar vi med min käre makes jobb och Gåsamiddag :-)

Barnen får då vara hemma och busa med min Storebror och hans två tjejer!


Nu blir det ännu mera soffmys :-)

Kram//Anja


Ps. StOOOOrt Grattis till min goa lillebror som idag fyller hela tjugo år :-D


Mästaren på att göra ingenting.....men visst ser det rätt härligt ut!!!

 

Av vitamoblerochbarnbus - 19 november 2011 12:34

Hejsan hej!


Hoppas att ni alla har en härlig lördag :-)

Här hemma tar vi det mest lugnt faktiskt,kan verkligen behövas efter denna veckan!

Igår var jag disco vakt på barnens skola,det var fullt ös med en maaaasssa glada barn,

en rätt rolig avslutning på fredagen faktiskt som för övrigt mest varit stressig!

Nu tar vi nya tag och julplanerar ;-)


Idag kom min käre make hem och sa att han köpt en present till mig!

Och så där glad sträckte han fram en stor påse mossa :-D

Jag måste ha sett lite undrande ut då det följdes av ett....

-Jaaa.....jag tänkte ju nu när du julpysslar en massa så kanske du behöver mossa!

Min käre make är fin han :-)


Nu lite Julpysselbilder :-)

Ha en underbar lördag fina ni!

Kram//Anja



Hittade denna lilla träbit på golvet i verkstan...lite vit färg och röd text,Taaadaaaaa ;-)

 




 



Hrmmhrm...kan säga att vår pytte, pytte lilla engran ute i trädgården nu ser väääääldigt kal ut ;-D

   

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards