Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 24 november 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 24 november 2011 10:06

Godmorgon fina bloggisar!


Idag tänkte jag dela med mig av lite olika tips som

gör vardagen lite mer härlig :-)


Det första är ett tips till er som är lite sugna på att shoppa en massa julfint till hemmet,

Gå in och kika på Jotex....där rear dom redan ut allt som har med julen att göra till

väldigt fin fina priser,inte så dumt va ;-)


Tips nummer två är till er som längtar efter att prova på något nytt,

Prova då pepparkaksfil som smakar helt underbart juligt gott....tycker både

stora och små här hemma :-)


Tips nummer tre är till er som inte vill göra något alls,

sätt dig i en skön soffa,upp med benen och läs en bra bok och bara njut av livet!

Tips på bok kommer.........Nu ;-)


Kram//Anja



Ljuvlig bok att hämta inspiration ifrån,vackra bilder och massa fina pysseltips!

 


Såg att den bland annat finns att köpa på Rusta nu till ett fint pris :-)

Annars går den att hitta i vilken bokaffär som helst!

 


Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards