Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 1 november 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 1 november 2011 19:58

Godkväll!


Ni som känner mig vet att jag INTE är särskillt förtjust i katter.....så hur kommer det sig

då att jag/vi från och med igår är katt ägare?!?!!

Jooo,det ska jag säga er söta läsare att denna lilla kissen smällte mitt hjärta totalt :-)

Snäll är han,går på lådan,hoppar upp i mitt knä och myser.....Jag är fast,helt kär!!!


Så tydligen är jag en katt människa....till rätt katt ;-)

Barnen är storm förtjusta i den lille kissen och lillebror är storm förtjust i hans svans :-D

Men snäll som kissen är så går han bara lugnt undan när lillebror är på "svansuppdrag"


Så där ser man som det kan gå!

Nu ska kissen och jag mysa på soffan.....Ja,min kära make får väl vara med då ;-)


Ha en härlig kväll

Kram//Anja


Detta är vår lille Legolas :-)

 


Av vitamoblerochbarnbus - 1 november 2011 09:16

Godmorgon alla fina!


Då var det November,vi närmar oss jul med stormsteg :-)

Kanske dags att fundera på julklappar!?!!


Idag ska vi iväg på pyssel/mys dag hos mormor och morfar....hoppas att det går bra,lillebror verkar

vara konstant förkyld och därmed lite gnällig också!

Cornelia har än så länge skonat mig från sina bus,men dagen är ju lång...så vi får väl se ;-)

Förhoppningsvis så har hon annat att tänka på sen,ska försöka ta några bra bilder på reborn dockorna

så ni får se vad jag menar :-)


Ha en underbar tisdag

Kram//Anja



 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards