Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 10 november 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 10 november 2011 18:55

Godkväll söta läsare!


Lillebror och jag var på babyrytmiken idag....men måste säga att det inte var lika kul som det

brukar vara,inte för att det inte var super goa mammor/pappor och barn...nej för att det

idag har känts som att någon slagit på off knappen på mig :-/

Inget vidare kul,men hoppas på att komma i säng tiiidigt och vakna pigg och utvilad imorgon :-)


När det gäller att vara sugen på en annan så var det en annan sort jag tänkte på ;-)

För idag bad jag min kära make att köpa med sig en påse julskum med hem till oss....men inte

vilken som helst,utan Limited edition julskum alá polkagris smak!

Nu skulle vi testa om det var så att den gamla var trist och den nya var spännande!

Men jösses vad besviken jag blev,dom små tomtarna smakade som.......barnalvedon!?!!

Nej,jag håller mig till den vanliga sorten,den må varit med länge men man vet vad man får ;-)


Ha en härlig kväll

Kram//Anja


 

Av vitamoblerochbarnbus - 10 november 2011 08:23

Godmorgon fina ni!


Idag funderar lillebror och jag på att gå ner till Babyrytmiken....det var det eller städa :-D

Och då resonerade jag att då kan jag lika gott göra något kul med lillebror och sen städa när vi

kommer hem igen....för helt säkert är där ingen som städar undan det till mig medans vi är borta ;-)


Igår satt jag och kikade på hur många ni är som kikar in här hos mig och det gör mig så

väldigt glad.....men efter en stund så tänkte jag,för mig är ni ju bara siffror?!?!!

Och helt säkert så är ni ett gäng härliga människor som sitter och läser och jag hade tyckt

att det var super härligt att veta lite om er :-)

Så om ni känner för det så skriv gärna en rad om vem ni är,kanske hur gamla ni är eller hur många barn

ni har,kanske vad ni jobbar med....Ja vad som helst :-)


Ha en underbar dag söta läsare

Kram//Anja


Störst och minst när buset är på gång......Alltså,kolla in lillebrors fina blöj mössa ;-)

 


Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards