Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 7 november 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 7 november 2011 18:50

Godkväll i stugorna!


Idag har minisarna och jag haft mysdag med min goa mamma,som bjöd både på lunch och annat fint till

Cornelia...som för övrigt försökte att charma sin mormor mest hela tiden ;-D

Tror dock att hon lyckades faktiskt!!!


Och nu till rubriken...plötsligt händer det!

Idag när min käre make kom hem så hade han bestämt sig att nu skulle det minsann

 bli mystoa här hemma :-D

Varför.....jo,därför att när han gått igenom vad vi behöver för att fixa den så insåg han

 att vi redan har ALLT!!!

Och då finns det ju verkligen ingen som helt anledning att låta bli liksom ;-) (om ni frågar mig)

Så plötsligt händer det att min kära make kommer till samma slutsats som mig....bara sådär!


Nöjd är jag och min kära make...tja,han muttrar mest över alla vattenrören som finns där.....men som måste

justeras ;-)


Nu ska jag.....bara drömma om min kommande mystoa!

Ha en härlig kväll fina ni :-)

Kram//Anja


Sötaste tvålkoppen från Miljögården (köpt för lääääääänge sedan ;-) och tapeten,köpt på Rusta för

äääääääännu längre sedan ;-D Jo,det är ju så att denna mystoa har varit planerad

 (i mitt huvud) väldigt länge!

 


Av vitamoblerochbarnbus - 7 november 2011 08:06

Godmorgon fina läsare!


Då var höstlovet slut och det var idag dags att stiga upp tidigt igen.....Ja,jo...det gör jag ju varje morgon

men under lovet kan man ju ta det i lugn och mysig takt istället :-)

Men det gick faktiskt ovanligt smidigt för att vara efter ett lov,inga problem och barnen

gick glada och nöjda till skolan!


Lillan börjar ju först förskola imorgon igen så vi tar det lugnt en dag till :-)


Nu längtar jag efter snö och jullov,lucia och 1:a advent...ja,allt som hör juletider till!!!

Dom tre stora barnens julklappar är färdiga....härligt :-)

Bara minisarna kvar,men vet nästan vad det blir till dom också!

Skönt när det går så smidig så man slipper julstressen :-/


Nu kallar lillebror på mig :-)

Ha en härlig dag

Kram//Anja



Söta plåtlådorna fick vi av goa M och A igår

 



Fyllda med annat sött ;-)

   



Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards