Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 17 november 2011

Av vitamoblerochbarnbus - 17 november 2011 08:00

Godmorgon!


Igår var jag på tupperware party....alltså,några av grejerna är jätte smarta men jag måste säga att

priserna var ju helt upp i skyarna!

Dock var det mysigt att sitta och prata och fika och träffa min goa moster och mina

söta små kusiner :-)


Idag var det som vanligt tidig morgon här hemma.....jag börjar så smått tro att när barnen blivit

stora och flyttat hemifrån så kommer jag att sova tio år i sträck!

Eller så har man blivit så inrutad till den tiden och stiger upp tidigt som attan och

sitter och njuter av sitt morgonte i lugn och ro ;-)


Både lillebror och jag har lärt oss något nytt.....Lillebror kan nu ställa sig själv upp.....i sin matstol :-S

så nu blir det sele på!

Och jag har äntligen lyckats tända kaminen själv,om jag lyckas imorgon igen får tiden utvisa ;-)

Men idag gick det bra och man får vara glad för det lilla!


Nu ska lillebror och jag hem till mina föräldrar och frukostmysa

Ha en underbar dag fina ni

Kram//Anja



Tänka sig...dom var vita och så ljuvligt dom doftar! Nu vill jag ha jul...tror att vi ska tjuvstarta här

hemma ikväll med glögg och pepparkakor,måste ju kolla så det håller måttet ;-)

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards